۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۸۵۲۳۹
مدیر مرکز کامپیوتری نور:

دکتر فرج نژاد فردی عمیق و تأثیر گذار بود

دکتر فرج نژاد فردی عمیق و تأثیر گذار بود
حجت‌الاسلام محمدحسین بهرامی گفت: دکتر فرج نژاد رسانه را به‌خوبی می‌شناخت و مواجهه‌اش با رسانه عمیق و در عمق‌بخشی دیگران نیز تأثیر گذار بود.

حجت‌الاسلام محمدحسین بهرامی، مدیر مرکز کامپیوتری نور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت‌های دکتر محمدحسین فرج نژاد در حوزه رسانه و فضای مجازی گفت: پس از جدی شدن مباحث مرتبط با فضای مجازی، ایشان خیلی این مسائل را پیگیری می‌کردند؛ چه در حوزه مشاوره دادن به نهادهای مختلف از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران تا نهادهای دیگری که در این زمینه فعال بودند و چه در حوزه تربیت شاگردانی که در جاهای مختلف وارد شدند.

وی ادامه داد: مرحوم فرج نژاد با مطرح شدن مسأله انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، به‌صورت جدی پای کار آمدند و حلقه‌ای را تحت عنوان حلقۀ مطالعات دین و فضای مجازی تشکیل دادند و پس از آن نیز انجمن تشکیل شد و عضو هیأت مدیره انجمن شدند.

حجت‌الاسلام بهرامی، دکتر محمدحسین فرج نژاد را دارای مطالعات بنیادین در حوزه رسانه دانست و اظهار داشت: ایشان رسانه را به‌خوبی می‌شناختند و صرفاً یک کنش‌گر علاقه‌مند به موضوع نبودند، بلکه هم مواجهه خودشان با رسانه عمیق بود و هم در عمق بخشی به فعالیت‌های این حوزه مؤثر بودند.

وی افزود: اتفاقی که برای ایشان افتاد، اتفاقی متأثر کننده بود و همه را در بهت فرو برد؛ اما امیدواریم به لطف خداوند زحماتی که ایشان کشیده، باقیات و صالحات برای ایشان باشد و اثرات ماندگار زحمات ایشان در حوزه‌های علمیه و فضای دینی ماندگار باشد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات