۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۸۵۲۵۴

مسئولان و مدیران فرهنگی از آدرس غلط دادن چه نصیبشان می شود؟!

مسئولان و مدیران فرهنگی از آدرس غلط دادن چه نصیبشان می شود؟!
مطالبه ما از مسئولان فرهنگی این است که هزینه هایی که در راستای به اصطلاح امور فرهنگی می شود دقیقا کجا و با چه کیفیتی هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،درگذشت غم انگیز برادر عزیز و مجاهد محمد حسین فرج نژاد را همه شنیدیم!
اما چند ساعت بعد از درج این خبر غم انگیز پیام هایی مبنی بر مشکوک بودن فوت این عزیز در فضای مجازی توجه همه را به خود جلب کرد!

چرا آدرس غلط می دهید؟!
چرا ذهن ها را از مسئله اصلی منحرف می کنید؟!

سوالی که از مسئولین فرهنگی داریم و باید نسبت به آن جوابگو باشند این است که در این اوضاع فرهنگی خراب این صدها و بلکه هزاران میلیارد تومن خرج دستگاه های فرهنگی و امور فرهنگی در کجا هزینه می شود؟!

امثال برادرمان آقای فرج نژاد چه بسیارند که با دغدغه و بدون هیچ چشم داشتی برای اسلام و انقلاب شبانه روزی زحمت می کشند و از جان و مال و آبروی خود میگذرند اما دریغ از توجه مسئولان فرهنگی انقلاب!!!

همه در مورد برادر مرحوم فرج نژاد سوال داشتیم که چرا با این همه دغدغه و فعالیت و مسائلی که داشت با سه تا بچه آن هم با موتور سیکلت...! و شنیدیم بخاطر چاپ کتابش مجبور به فروش خودرو شد. نه بخاطر سود چاپ کتاب بلکه بخاطر دغدغه انقلاب!

مطالبه ما از مسئولان فرهنگی این است که هزینه هایی که در راستای به اصطلاح امور فرهنگی می شود دقیقا کجا و با چه کیفیتی هزینه می شود که خروجی آن از یک طرف وضعیت اسفبار فرهنگی و از طرف دیگر از دست دادن امثال این عزیزان است!؟

مسئولان فرهنگی جوابگو باشید!؟

حجت الاسلام و المسلمین علی گودرزی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
واقعیتی دردناک
0
0