۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۶۸۵۲۹۰

تسلیت آیت‌‌الله رئیسی درپی درگذشت مرحوم فرج نژاد

تسلیت آیت‌‌الله رئیسی درپی درگذشت مرحوم فرج نژاد
رئیس جمهور منتخب طی تماس تلفنی با خانواده فرج نژاد، با تسلیت درگذشت این اندیشمند جوان و همسر و فرزندان وی، برای بازماندگان صبر و اجر بر این مصیبت بزرگ را آرزو کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور منتخب شامگاه جمعه طی تماس تلفنی با پدر و پدر همسر مرحوم محمدحسین فرج نژاد، با تسلیت درگذشت این اندیشمند جوان، پرتلاش و مجاهد و همسر و فرزندان وی، برای بازماندگان صبر و اجر بر این مصیبت بزرگ آرزو کرد.

پدر و پدر همسر مرحوم فرج نژاد هم با ابراز قدردانی از تماس رئیس جمهور منتخب، نکاتی را درخصوص ویژگی های شخصیتی و تلاش های علمی مرحوم فرج نژاد به اطلاع دکتر رئیسی رساندند.

گفتنی است، محمدحسین فرج نژاد، از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران برجسته در زمینه صهیونیسم شناسی بود که شب عیدقربان بر اثر تصادف به همراه همسر و فرزندانش، دارفانی را وداع گفت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
روحشان قرین رحمت الهی باد. کتابهای ایشان را بیشتر معرفی کنید. اگر میتوانید چکیده هایی از نظرات ایشان را در باب رسانه و صهیونیسم رسانه ای در خبرگزاری منتشر کنید.
2
0
ناشناس
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
سلام انشاالله در این ایام عزیز در جوار رحمت الهی قرین مغفرت و عنایت ویژه باشند ... از دوستان مدرسه عترت قم بودند و از همان ابتدای ورود به حوزه علمیه در سال ۷۳متفاوت از دیگران پیگیر و علاقمند به موضوعات مورد نیاز بودند یادشان گرامی
صمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
روحشان شاد خیلی ناراحت شدم و به مظلومیت فرزندان واقعی انقلاب که در سکوت و بدون امکانات کارهای بزرگی میکنند اشک ریختم. این شهید جزو شهدای آتش به اختیار و اصیل انقلابی بود که در اوج کار فرهنگی انقلابی در این کشور اسلامی هیچ امکاناتی هم در اختیار نداشت. واقعا چرا دکتر رسانه ای کشور و از پایه گذاران سواد رسانه ای و صهیونیسم شناس برتر کشور باید خودروی خود را برای انتشار کتابش بفروشد و جان خود و خانواده شریف و مظلوم خود را اینگونه به خطر بیاندازد؟
2
0
حسینی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
سال های آشنایی مان ایشان را پردغدغه، پرهمت، کم خرج، بی ادعا و بسیارفعال یافتم
شاید روزی ۱۶ ساعت کار مطالعاتی و نوشتن و... انجام می داد

خبر خیلی تلخ و جانسوز بود...
رحمه الله علیهم
طاب ثراه و کثرالله امثاله
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
سلام

علت اصلی حادثه تصادف مرحوم فرج نژاد ورودی پردیسان است که از نظر اصول مهندسی راه باید در ورودی شهرکها بصورت زیر گذر باشد مانند ورودی محمدشهر کرج

دور برگردان با یک شهرک 100 هزار نفری بسیار خطرناک است
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
من ایشان را نمیشناختم. ولی وقتی نامش را و فعالیتش را و مظلومیت و اخلاصش را شنیدم بی قرار شدم.
تصور سالها مطالعه و تلاش علمی و جهادی مخلصانه، در کنار زندگی ساده و فقیرانه ، همراه با اخلاص در انجام وظیفه در کنار تصویر صحنه تصادف و فوت غریبانه همراه با عزیزان واقعاً جانسوز است.
1
0
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
سالیان سال باید بگذرد تا یک نفر دیگر مانند ایشان پدید آید.
رضوان الله علیه
1
0