۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۸۵۲۹۷

کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی»

کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی»
کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» شامل سه فصل با عنوان‌های فرقه‌های صهیونیستی، مکاتب یهودی ـ صهیونیستی و عرفان‌واره‌های صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگارسرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها،  عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی»  را به قلم مهدی دهنوی و با نظارت علمی مرحوم محمدحسین فرج‌نژاد منتشر کرد.

در مقدمه این کتاب چنین می‌خوانیم:

یهودیان اشرافیت سالار دنیا بر است خود را نژاد برتر دانسته برخلاف مسیحیان هیچگونه تبلیغی درباره شریعت خود ندارند چرا که دودمان سالاری (اُلیگارشی) و نژاد پرستی (راسیسم) و اشرافیت سالاری (آریستوکراسی) آن را زمین گیر کرده صرف یهودی بودن را مایع برتری خود می‌دانند! اما در عرصه دشمن شناسی از این نکته نباید غفلت کرد که یهودیان ماده گرا، که امروزه در قالب سازمان صهیونیسم انسجام یافته اند، برای تضعیف مسلمانان به شدت به دنبال فرق سازی هستند و از سوی دیگر، درصددند از تعداد جمعیت منادیان حق و از عظمت استکبار ستیز آن بکاهند بنابراین با اطمینان می توان گفت طرح صهیونیستی (( کاهش جمعیت مسلمانان))، ضربه مهلکی بر پیکر این جامعه اسلامی است!

ما ادعا نداریم که همه ده ها هزار فرقه ای که در گوشه کنار دنیا وجود دارد صهیونیسم و اشرار یهودیان آن ایجاد کرده‌اند اما بر این باور هستیم که دنیا طلبان و اشرار یهودی (یهودیان ضد صهیونیسم) از این ابزار به صورت عالی استفاده کرده و با حمایت از فرقه هایی که دیگران به هر انگیزه ایجاد کرده‌اند به فکر منافع دنیوی خود بوده و هستند.

هنگامی که از صهیونیسم یاد می شوند برخی گمان می‌کنند ((صهیونیسم)) تنها همان رژیم غاصب اسرائیل است که در سرزمین‌های اشغالی حضور دارد، اما افراد آشنا با واژه استکبار جهانی خوب می دانند که از کدام افق باید به صهیونیسم جهانی نگریست؛ صهیونیسم جریانی است که اشرار یهود آن را پدید آورده، با تمام وجود از آن حمایت می‌کنند و آنها امروزه در میان پیروان شریعت های یهودیت، مسیحیت و حتی در جوامع اسلامی و در برخی کشورهای ادیان شرقی نفوذ کرده اند!

نویسنده بعد از بیان مقدمه این کتاب را در سه فصل با عنوان‌های فرقه‌های صهیونیستی، مکاتب یهودی ـ صهیونیستی و عرفان‌واره‌های صهیونیستی تنظیم کرده است.

دهنوی نویسنده کتاب در فصل نخست به تاریخچه فرقه‌های بهائیت و نفوذ آن در پیکره حکومت پهلوی، انجمن حجتیه، فراماسونری، ارتباط وهابیت با صهیونیسم بین‌الملل، تخریب آثار اسلامی و ترویج نمادهای فروماسونری در مکه معظمه و در فصل دوم به بررسی مکاتب یهودی صهیونیستی همچون ناسیونالیسم، اومانیسم، کمونیسم و مارکسیسم پرداخته و در فصل سوم این کتاب  به عرفان واره های صهیونیستی از جمله کابالیسم یهودی ـ مسیحی؛ صوفیه(تصوف فرقه‌ای)، صوفیه و قمه‌زنی، عرفان‌واره‌ها نوپدید، معنویت سکولار و استکبارگریزی در فرآیند تکنولوژی فکر، مدیتیشن جایگزین عبادت و بازتاب معنویت‌ها سکولار کابالایستی ـ صهوینیستی در هالیوود پرداخته و بررسی کرده است.

انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه، در ۱۵۶ صفحه  به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان  منتشر کرده است.

 

ارسال نظرات