۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۸۵۳۰۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

ورود جوانان نخبه و انقلابی به عرصه های مدیریتی راه غلبه بر مشکلات است

ورود جوانان نخبه و انقلابی به عرصه های مدیریتی راه غلبه بر مشکلات است
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام سالاری گفت: راه تحول برای غلبه بر مشکلات و پیشرفت کشور این است که جوانان نخبه و مؤمن و انقلابی را وارد عرصه کار و اقدام و اداره کشور کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با شماری از مسؤولان استانی، با اشاره به اولویت‌های دولت آینده از نگاه رهبر انقلاب، اظهار کرد: دو هفته تا آغاز به کار دولت سیزدهم مانده است و قطعاً بهترین مسیر برای مطالبات حقیقی مردم تبیین مطالبات امام جامعه در طول سالیان گذشته از دولت‌ها است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه، تصریح کرد: در نظام مردم‌سالاری دینی مسؤولان پس از کسب آرای مردم در انتخابات مسؤولیت‌های سنگینی در خدمت به مردم بر عهده دارند؛ بر همین اساس بدون شک پس از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس‌جمهور جدید او وظیفه دارد تا خواست ملت برای حل مشکلات کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر ضرورت رعایت اقشار ضعیف و توجه به روستاها و فقرا، ادامه داد: وفای به عهد تحقق عدالت و فساد ستیزی از دیگر مطالبات مردم از دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات کشور باید بر اساس اولویت‌بندی در مسائل باشد، خاطرنشان کرد: اقتصاد و تولید و عدالت اجتماعی مسائل اساسی کشور و مردم است که منتخب جمهور باید به آن‌ها متعهد باشد و در اولویت برنامه‌ریزی و اقدام قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اولویت رفع بیکاری جوانان و معیشت مردم، با بیان اینکه تحول به نفع مردم با دولت معتقد به تحول صورت می‌گیرد، گفت: رویکردی که می‌تواند مواجهه صحیح با مسائل کشور را تضمین و مشکلات را مرتفع کند، تحول‌خواهی از مسیر تحقق دولت جوان حزب‌اللهی است.

وی اظهار کرد: در ایجاد تحول در کشور بدون شک نقش قوه مجریه بی‌بدیل است؛ ازاین‌رو تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی یک ضرورت غیرقابل‌انکار است.

به گفته حجت‌الاسلام سالاری تنها راه تحول برای غلبه بر مشکلات، پیشرفت کشور و افزایش قدرت ملی این است که جوانان نخبه و مؤمن و انقلابی وارد عرصه کار و اقدام و اداره کشور کرد.

وی با اشاره به اینکه ملّت ما قدرتمند بوده و با انسان‌های قوی و پِرکار آینده روشن است، گفت: ملّت ما ملّت قدرتمند و بااراده‌ای است و توانایی‌های زیادی داریم و با انسان‌های قوی، فعّال و پُرکار می‌توان توانایی‌های ملی را فعال و بر مشکلات غلبه کرد و آینده روشنی را ساخت./9314/پ210/

هادی رحیمی
ارسال نظرات