۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۶۸۵۳۵۹
با همکاری نهادهای و مجموعه های علمی فرهنگی؛

مراسم بزرگداشت مرحوم فرج نژاد امشب برگزار می شود

مراسم بزرگداشت مرحوم فرج نژاد امشب برگزار می شود
مراسم بزرگداشت مرحوم فرج نژاد با همکاری نهادهای و مجموعه های علمی فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت استاد فرهیخته مرحوم محمد حسین فرج نژاد با همکاری نهادهای و مجموعه های علمی فرهنگی امروز ۳ مردادماه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سخنران این مراسم آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم خواهد بود و حاج عباس حیدرزاده نیز در این جلسه به مداحی خواهد پرداخت.

گفتنی است، این مراسم بزرگداشت به همت دفتر قم مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج رسانه، قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، خبرگزاری رسا، خبرگزاری حوزه، قرارگاه فضای مجازی بسیج و سازمان فضای مجازی سراج، برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند این مراسم را از صفحات اینستاگرام  خبرگزاری حوزه و خبرگزاری رسا در فضای مجازی و آدرس های https://www.skyroom.online/ch/rcmajlis/rcmajlis و https://rubika.ir/basiratqom این مراسم را مشاهده کنند.

لازم به ذکر است، مرحوم فرج نژاد عضو کمیته فرهنگ دفتر قم مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، از اساتید سواد رسانه و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی بود.

آن مرحوم از جمله محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه رسانه بود و آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» از خود به یادگار گذاشت.

وی خالق آثاری همچون «تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی(عرفان یهودی) در سینما»، «اسطوره های صهیونیستی سینما» و «دین در سینمای شرق و غرب» و نمونه بارز یک پژوهشگر فعال انقلابی و آتش به اختیار بود.

ارسال نظرات