۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۸۵۳۸۲
امام جمعه ازنا:

تریبون نماز جمعه تریبون بیان مشکلات و مطالبات مردم است

تریبون نماز جمعه تریبون بیان مشکلات و مطالبات مردم است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند به نقش موثر نماز جمعه در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: تریبون نماز جمعه تریبون بیان مطالبات مردم است.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، گفت: سالروز برپایی اولین نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب را در پیش داریم  که توسط آیت الله طالقانی شکل گرفت و گرامیداشت این روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه ازنا با اشاره به اهمیت  نمز جمعه از دیدگاه قرآن کریم اظهار داشت: کارکرد نماز جمعه در تراز انقلاب اسلامی در جای جای موفقیت ایران موثر و کارا است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب پایگاه ولایی نماز جمعه یک شاخص برای افرادی است که می خواهند کار جهادی کنند.

حجت الاسلام سپهوند تأکید کرد: اقتصاد، اجتماع و سیاست ما، عین دیانت ماست و جایگاه نماز جمعه جایگاهی است که برکت آن به وجود نمازگزاران بستگی دارد.

امام جمعه ازنا در پایان خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه تریبون بیان مشکلات و مطالبات مردم است و انتقادها، پیشنهادها و تذکراتی که از تریبون نماز جمعه صادر می شود باید به وحدت کشور لطمه وارد نکند و هر انتقادی که وحدت جامعه را از بین ببرد پذیرفته نیست./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات