۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۸۵۳۸۳
معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی در تمامی مدارس علمیه کرمانشاه

برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی در تمامی مدارس علمیه کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صلاحی گفت: کلاس های تقویتی و جبرانی با تکیه بر تقویت ادبیات عرب برای تحکیم بنیان های علمی در تمامی مدارس علمیه کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حسین صلاحی، معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه امروز در نشستی خبری برنامه های حوزه علمیه کرمانشاه برای طلاب در ایام تابستان را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی حوزه علمیه استان کرمانشاه، در ایام تعطیلات تابستانی طلاب، کلاس های جبرانی و تقویتی برای طلاب در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام صلاحی تأکید کرد: این کلاس های جبرانی و تقویتی حوزه علمیه کرمانشاه در تمامی مدارس علمیه سطح استان با تکیه بر تقویت ادبیات عرب برگزار می گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: هدف دیگر از برگزاری این برنامه در تابستان امسال تقویت بنیان های علمی طلاب است، زیرا در سال تحصیلی گذشته به علت کرونا کلاس های حضوری طلاب برگزار نگردید و طبیعتا این امر موجب تضعیف درسی برخی از طلبه ها گردیده است.

وی در ادامه بیان داشت: برگزاری این سری از کلاس های تقویتی و جبرانی حاصل تصمیم گیری مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه می باشد و این برنامه صرفا مختص به این استان است.

حجت الاسلام صلاحی در پاسخ به این سؤال که سال تحصیلی آینده حوزه های علمیه به صورت حضوری آغاز می شود یا نه، گفت: تمام تلاش مسؤولان و متولیان امر این است که شرایط موجود در جامعه را برای آغاز سال تحصیلی جدید به صورت حضوری مهیا شود، با این وجود هنوز تصمیمی درباره نحوه آغاز سال تحصیلی اتخاذ نشده است و همه ما تابع شرایط جامعه و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم./1400/پ210/

ارسال نظرات