۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۸۵۴۱۴

پیام تسلیت رئیس دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا در پی درگذشت حجت الاسلام نمازی

پیام تسلیت رئیس دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا در پی درگذشت حجت الاسلام نمازی
تهران - حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسن نمازی، رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإناإلیه راجعون

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدها شیء

ارتحال روحانی رزمنده، مجاهد و انقلابی، جناب  حجت الاسلام‌والمسلمین شیخ حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.

درگذشت آن عالم وارسته، انقلابی  و بسیجی مخلص که عمر بابرکت خود را وقف دفاع از دین مبین اسلام و انقلاب کرده و تا آخرین لحظه عمر، در این مسیر ثابت قدم ماندند و با اقدامات جهادی و مردم‌داری خویش خدمات شایانی برای  نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح داشته اند را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی)، بیت مکرم آن مرحوم و آحاد کارکنان، فرماندهان و مدیران مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل و حشر با اولیای الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

علی سعیدی

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

ارسال نظرات