۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۶۸۵۴۲۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

غدير؛ پل رسيدن به سعادت بشری / لزوم حضور پررنگ مبلغان در فضای مجازی

غدير؛ پل رسيدن به سعادت بشری / لزوم حضور پررنگ مبلغان در فضای مجازی
مازندران - حجت الاسلام صادقی با تأکید بر حضور پررنگ تر مبلغان دینی در عرصه فضای مجازی، گفت: باید از این ظرفیت در جهت تبلیغ ارزش های دینی و انقلابی بهره گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران روز گذشته در نشست مبلغان دینی استان که به صورت مجازی برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح جریان غدیر برشمرد و گفت: باید مسأله غدیر به یک گفتمان عمومی در جامعه اسلامی تبدیل شود.

وی با بیان این که غدیر چشمه جوشان و خروشان و مبارکي است که براي هميشه تاريخ جاري و ساري است، گفت: غدير پل رسيدن به سعادت بشري است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی به دلیل فاصله گرفتن از پیام غدیر با بحران های بسیاری مواجه است، تصریح کرد: عبور از مشکلات امروز دنیای اسلام در سایه پیام غدیر امکان پذیر خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به برکت انقلاب اسلامی هر روز پیام غدیر در جهان بیشتر نشر و گسترش پیدا می کند، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت جهانی سازی پیام غدیر بهره گرفته شود.

وی با بیان این که پیام غدیر باید در جامعه و زندگی ما نهادینه شود، خاطرنشان کرد: غدير به عنوان سند گوياي حقانيت اهل‌بيت(ع) و مباني فکري و اعتقادي تشيع، راه سعادت و تعالی بشریت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به نقش مبلغان دینی در نشر و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مبلغان و کسانی که تریبون های تبلیغی در اختیار دارند باید پیام غدیر که امروز دفاع و حراست از انقلاب و جایگاه ولایت است را در جامعه نشر دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمن به دنبال از بین بردن دین و ارزش های الهی در جامعه ما است، خاطرنشان کرد: در این برهه حساس، مبلغان دینی در هر سطحی نقش بسیار مؤثری در خنثی سازی تبلیغات سوء دشمن علیه دین و انقلاب بر عهده دارند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در طول 42 سال اخیر با انواع توطئه ها و نقشه های خطرناک دشمنان داخلی و خارجی مواجه بوده است، گفت: اما در همه این حوادث سخت، با همراهی و پشتیبانی مردم و رهنمودهای ولایت، دشمنان ناکام ماندند و ملت ایران پیروز شدند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام اسلامی در سایه غدیر و ولایت به یک کشوری مقتدر و الگو در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این مسیر پیشرفت با گسترش فرهنگ غدیر در جامعه ادامه خواهد یافت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مبلغان دینی امروز با طرح شبهات بسیاری از سوی جوانان و اقشار مختلف جامعه روبرو هستند، تصریح کرد: پاسخگویی صحیح و مستدل به قشر جوان جامعه باید دقیق و فنی باشد که این امر نیازمند افزایش سطح اطلاعات عمومی آنها است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب کاهش شدید بسیاری از برنامه های تبلیغی حضوری در شهر و روستا شده است، افزود: به طور حتم ارتباط و تعامل چهره به چهره مبلغان با اقشار مختلف در پاسخگویی به شبهات و اقناع سازی آنها در مسائل مختلف بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر حضور پررنگ تر مبلغان دینی در عرصه فضای مجازی، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت موجود در جهت تبلیغ ارزش های دینی و انقلابی و همچنین پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان استفاده شود./950/پ210/

ارسال نظرات