۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۵۴۴۰
آیت الله کعبی مطرح کرد؛

آرامش در خوزستان حکم فرماست / تقدیر خوزستانی ها از اقدامات رئیسی

آرامش در خوزستان حکم فرماست / تقدیر خوزستانی ها از اقدامات رئیسی
خوزستان ـ آیت الله کعبی با بیان اینکه آرامش و امنیت کامل در خوزستان حکمفرما است، گفت: اکنون در هیچ نقطه ای از خوزستان نا آرامی وجود ندارد.

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، درباره آخرین وضعیت منطقه خوزستان گفت: آزادسازی آب رودخانه کرخه به صورت منظم، روزانه و به اندازه کافی ادامه پیدا کرده و مسیر سیصد کیلومتری را طی کرده به آخرین نقطه پایین دست مناطق خوزستان، نیسان و هورالعظیم می رسد.

وی با بیان اینکه رودخانه های کرخه، نیسان، کرخه نور به اندازه کافی آب دارند، افزود: برخی از اختلالات در آبرسانی در منطقه خوزستان حل شده، اکنون آب در تالاب هورالعظیم، همچنین برای دام های سنگین به اندازه کافی آب وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برخی مردم خوزستان در کشت های تابستانه متضرر شدند، منتهی کشت های تابستانه جایگزین شالی کاری و برنج را شروع کردند.

آبرسانی به خوزستان

وی با بیان اینکه مطالبات شرعی، قانونی و به حق مردم درباره آب محقق شده است، ابراز داشت: آبرسانی 702 روستای منطقه خوزستان با همت گروه های جهادی، سپاه، بسیج و ارتش با تانکرهای آب و تکمیل طرح غدیر ادامه پیدا کرده است.

آرامش و امنیت کامل در خوزستان حکمفرما شده است

آیت الله کعبی با بیان اینکه آرامش و امنیت کامل در خوزستان حکمفرما شده است، افزود: معاندان، اغتشاشگران و ضدانقلاب از بسترهای نارضایتی مردم قصد داشتند سوء استفاده کنند، اما مکر و فریب آنها نقش بر آب شده است و مردم خوزستان دست آنها را خوانده اند.

هیچ نقطه ای در خوزستان ناآرامی وجود ندارد

وی با بیان اینکه پروژه کشته سازی توسط معاندان در خوزستان با شکست مواجه شد، گفت: نیروهای امنیتی با صبر، متانت و حوصله با تلاش مضاعف امنیت را در منطقه خوزستان برقرار کردند و همچنین نیروهای مردمی، نخگبان و معتمدان محلی کمک کردند و امنیت کامل در منطقه برقرار شده و اکنون در هیچ نقطه ای در خوزستان ناآرامی وجود ندارد.

نماینده مجلس خبرگان ضمن قدردانی از نیروهای حافظ امنیت که شهید دادند، گفت: شهید ضرغام پرست با حضور تمام نخبگان و متعمدان، اقشار مختلف مردم در ماهشهر، اهواز و  رامهرمز تشییع شد و همچنین از برخی نیروهای مردمی همچون سعید نعیماوی در شادگان توسط ضد انقلاب شهید شدند.

سخنان رهبر معظم انقلاب مرهمی بر زخم های انباشته مردم خوزستان بود

آیت الله کعبی با تقدیر و تشکر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نسبت حل مشکلات و رسیدگی فوری به مشکلات خوزستان افزود: همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهشگا بوده و این بارهم سخنان ایشان مرهمی بر زخم های انباشته مردم خوزستان بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه فرمودند جای گله مندی از مردم نیست و ایشان حق را به جانب مردم دادند و تأکید داشتند که مردم خوزستان وفادار انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه باید مسؤولان توصیه های رهبر معظم انقلاب را در حل مشکلات مردم و منطقه خوزستان به صورت جدی مورد توجه قرار دهند، کنند، افزود: هیأت های از قوه مجریه، مققنه و قوه قضاییه از مناطق خوزستان بازدید و تصمیمات مناسبی را اتخاذ کردند و هیأت دولت نیز مصوبه های مناسبی در این زمینه اتخاذ کردند.

آیت الله کعبی اظهار کرد: رییس جمهور منتخب هیأت ویژه ای را برای حل مشکلات مردم خوزستان فرستادند؛ آیت الله رئیسی شورای راهبردی استان خوزستان را تشکیل دادند و تصمیم های مناسبی در زمینه پروژه غدیر و آبرسانی به مناطق مختلف خوزستان اتخاذ شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بنده سرکشی هایی به مناطق حمیدیه، هویزه و سوسنگرد داشتم، تمام مردم این مناطق تأکید کردند که سرباز ولایت فقیه هستند و وفاداری خود را به اسلام، ایران و رهبری عزیز اعلام می کردند، اما مشکلات خود را ناشی از سیل، کم آبی، خشکسالی و ضرر های در کشت و دام مطرح می کردند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان از ناکارآمدی مسوؤلان در تدبیر مشکل آب خوزستان گله مند بودند، افزود: اگر در گذشته مشکل آب خوزستان به درستی تدبیر می شد و همچنین تصمیمات کنونی برای مشکل آب پیش از این گرفته شده بود، شاهد اتفاقات اخیر در خوزستان نبودیم.

آیت الله کعبی مطرح کرد: مردم خوزستان انتظار دارند که مدیران ناکارآمد و افرادی که ترک فعل کردند، همچنین افرادی که با بی تدیبری و تصمیمات غلط سبب خشکسالی تالاب هویزه و رودخانه های کرخه، کرخه نور و نیسان شدند، پاسخگو باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: افرادی به نام کارشناسی طرح، تصمیمات غلطی را اتخاذ و خسارت های سنگین به استان خوزستان وارد و بحران به نظام کشور تحمیل کردند و به هیچ کدام از نهادهای نظارتی پاسخگو نیستند و انها نیز از مردم طلبکار هستند.

مردم خوزستان حرکت های زود هنگام و راهگشای آیت الله رئیسی را می ستایند

آیت الله کعبی با بیان اینکه مردم خوزستان حرکت های زود هنگام، امید بخش و راهگشای آیت الله رئیسی را می ستایند، افزود: ملت ایران از دولت جدید انتظار دارند که با تدبیر و امید واقعی و انتخاب مدیران انقلابی، تحول گرا، ضد فساد و مردمی مشکلات منطقه خوزستان را حل کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
با تانکر آب بفرستید تا برای دام و طیور استفاده بشه.
2
0