۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۸۵۴۵۹

رویای سلطه بر نیل تا فرات و استعمار جهان

رویای سلطه بر نیل تا فرات و استعمار جهان
الله اکبری گفت: یهودیان بسیار مغرور و متکبراند یعنی تمام انسان های غیر یهودی دیگر را خادم و نوکر خود می خوانند گویا تمام انسان ها برای خدمت به یهودیان خلق شده اند.

دکتر محمد الله اکبری عضو هیئت علمی جامعه المصطفی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا در موضوع تسلط انگلیس بر کشور های اسلامی و تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: در حدود یک قرن پیش در گیری شدیدی میان امپراطوری عثمانی نماینده مسلمانان و امپراطوری اروپا نماینده مسیحیان شکل گرفت که قبل از آمدن اسلام عمدتا این درگیری ها بین امپراطوری ایران و امپراطوری روم واقع می شد، در زمان گسترش اسلام بیشتر اروپای شرقی تحت سلطه امپراطوری عثمانی قرار گرفت که اروپا برای جلوگیری از تاخت و تاز و قدرت طلبی عثمانی ها به فکر راه چاره افتادند.

وی ادامه داد: اروپایی ها طبق سیاست خود یعنی تفرقه بیانداز و حکومت کن به تحریک حکومت های دیگر از جمله ایران برای مقابله با عثمانی ها پرداختند و کشورهای تحت تسلط امپراطوری عثمانی مانند مصر را تشویق و تحریک به استقلال طلبی کردند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: در آن زمان یهودیان ولات یا کشور خاصی برای سکونت نداشتند و در کشور های مختلف پراکنده بودند که چند تن از اندیشمندان یهودی سازمانی به نام کنگره یهود برای رسیدگی به امورات یهودیان جهان تشکیل دادند که این کنگره برای همبستگی و یکپارچه شدن یهودیان جهان دو کشور فلسطین و آرژانتین را برای سکونت انتخاب کردند.

وی بیان کرد: با توجه به آن که فلسطین تحت سلطه حکومت مسلمانان عثمانی بود یهودیان در مورد سکونت در کشور آرژانتین نظر مساعدی داشتند که با شکست و تجزیه عثمانی و حمایت اروپا از کنگره یهودیان ورق برگشت و آنان فلسطین را مکان امنی برای جامعه یهودیان انتخاب کردند و شکست و تجزیه عثمانی و نزدیک شدن روابط اروپایی ها و یهودیان منجر به تشکیل رژیم صهیونستی شد.

دکتر الله اکبری اظهار داشت: اروپایی ها برای تجزیه عثمانی از روش ناسیونالیست عربی بهره گرفتند که با تحریک حکومت های تحت سلطه عثمانی ها مانند عربستان سعودی، فلسطین و مصر موجب فروپاشی حکومت عثمانی شدند.

وی ادامه داد: در خلل ایجاد شده از جنگ جهانی دوم یهودیان بیشترین بهره را برای خود بدست آوردند و با جلب نظر کشورهای جهان و مظلوم نمایی، بقیه اروپایی ها را برای ایجاد یک کشور مستقل متحد کردند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: رژیم صهیونیستی بر دو پایه نظامی گری و آدم کشی تاسیس شد که به هر طریق ممکن حاضر نیست از منافع خود گذشت کند و برای رسیدن به هدف از هر حیله ای بهره می گیرد.

وی بیان کرد: یهودیان بسیار مغرور و متکبراند به طوری که تمام انسان های غیر یهودی دیگر را خادم و نوکر خود می خوانند و گویا تمام انسان ها برای خدمت به یهودیان خلق شده اند یعنی همان نگاه انسان به حیوانات و چهارپایان برای استفاده خود را برای غیر یهودیان بکار می برند و خود را بهترین و برترین قوم برگزیده می دانند.

دکتر الله اکبری تصریح کرد: یهودیان در ابتدا به نظریه از نیل تا فرات قانع بودند یعنی ایجاد سرزمینی خود مختار و مستقل بین رود نیل تا فرات برای زندگی یهودیان اما امروزه به این سلطه در این منطقه هم قانع نیستند و فکر دولت جهانی یهود را در ذهن می پرورانند.

وی ادامه داد: بعد از سر و سامان گرفتن در خلل جهانی جهانی دوم همیشه حرفه و مشاغل درآمد سازی مانند زرگری، طلافروشی و ... برای خود برگزیده اند و حامی و پشتیبان یکدیگر می باشند و منافع حزب و دین یهود را بر شرف و وجدان خود ترجیح می دهند.

دکتر الله اکبری گفت: مضاف بر داشتن سرمایه و ثروت زیاد، صاحب رسانه، معامله و تجارت با کشور های جهان هستند و هر جا منفعت بیشتر داشته باشد به شرکا و هم پیمانان خود خیانت می کنند تا منافع بیشتری بدست آوردند از یهود نباید اخلاق و وجدان را توقع داشت و حال آنکه به دنبال تجزیه کشور های اسلامی نیز می باشند.

سینا ریاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
خاکشور
United States
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
با سلام
صحبتهای دکتر درباره الله اکبری در باره یهودیان را خواندم و متعجب ومتاثر شدم.چرا به واقع یکی از ایرانیان یهودی ساکن در ایرانم و متعجبم که چگونه به این راحتی به فرهنگ یهودیت توهین واهانت می شود؟
در کدام قاموس توهین به ادیان دیگر فضیلت است.خلط یهود و صهیونیسم با یکدیگر متضاد دیدگاه بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران است که در این گفته ها بدون مرز بندی یهود و یهودیت ناحقانه به زیر سوال می رود‌.
کاش کمی منصف بودیم‌ما که کلیمی هستیم و اهل ایران همیشه به سایر ادیان واقوام احترام گذاشته و میگذاریم و این را سنت وایین و وظیفه خود می دانیم.
موفق باشید
1
0