۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۸۵۶۲۸
امام جمعه الیگودرز:

خدمت به مردم باید خالصانه و بدون منت باشد

خدمت به مردم باید خالصانه و بدون منت باشد
لرستان- حجت الاسلام سرلک حجت الاسلام سرلک با تاکید بر ضرورت خدمت خالصانه به مردم گفت: خدمت به مردم باید خالصانه، بی منت و برای رضای خدا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در همایش گرامیداشت نمازجمعه و آئین تجلیل از زحمات چهل ساله پدر والامقام شهید حاج سید حسن هاشمی در سنگر نمازجمعه و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عضو ستاد نماز جمعه شهرستان الیگودرز گفت: نمازجمعه موجب وحدت و پیوند میان امت و امام امت است.

امام جمعه الیگودرز افزود: نمازجمعه سبب ارتقا معرفت دینی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی می شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه متعلق به همه مردم‌ و تریبون‌ نماز جمعه در واقع تریبون اسلام، انقلاب و مردم است، خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه ظرفیتی برای بیان و پیگیری مطالبات مردم است.

امام جمعه الیگودرز در ادامه از خدمات ارزشمند پدر والامقام شهید حاج سید حسن هاشمی قدردانی به عمل آورد و گفت: ایشان از ذریّه اهل بیت(ع) و خیری نیکوکار و مورد اعتماد و انسانی با معرفت و با بصیرت هستند که چهل سال توفیق خدمت صادقانه و خالصانه در سنگر نمازجمعه را داشته است.

وی با بیان اینکه افتخار همه ما این است که خادم اسلام، انقلاب و مردم هستیم، گفت: خدمت در نماز جمعه سعادت و افتخار بزرگی می باشد و شکر این توفیق، تلاش خالصانه است.

تلاش کنیم برای خدا به خلق خدا خدمت کنیم

حجت الاسلام سرلک با تاکید بر ضرورت خدمت خالصانه به مردم عنوان کرد: خدمت به مردم باید خالصانه، بی منت و برای رضای خدا باشد.

وی عنوان داشت: در گام دوم انقلاب ایجاد تحول در نماز جمعه به سمت تمدن سازی نوین اسلامی لازم‌ و این مهم با دستان جوانان و رویش های انقلاب ممکن است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احتمالا اینچنین است
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
برخی از دولتمردان مجدانه در تلاش برای عصبانی‌ کردن مردم در پایتخت هستند.
0
0