۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۵۶۴۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

تربیت حافظ نهج البلاغه در حوزه علمیه خواهران لرستان

تربیت حافظ نهج البلاغه در حوزه علمیه خواهران لرستان
لرستان - عزیزی از تربیت حافظ نهج البلاغه در حوزه علمیه لرستان خبر داد و گفت: این برنامه با برگزاری مسابقه حفظ ترتیبی حکمت های قصار در مدارس برگزار می شود.

سمیه عزیزی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از تربیت حافظ نهج‌البلاغه در این حوزه علمیه خبر داد و افزود: این برنامه با برگزاری مسابقه حفظ ترتیبی حکمت های قصار در مدارس علمیه سراسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت عید سعید غدیر جشن های حضوری در فضای باز از جمله تپه شهدای گمنام، پارک و فضای باز مدارس علمیه با حضور طلاب برگزار می شود.

عزیزی از برگزاری مسابقات کتابخوانی غدیریه خبر داد و گفت: برگزاری مجالس سخنرانی مجازی، اطعام غدیریه، توزیع بسته های فرهنگی، توزیع نذورات، بارگزاری کتب با موضوع غدیر در فضای مجازی و تولید آثار غدیریه از جمله کلیپ، عکس نوشته از دیگر ویژه برنامه ها به مناسبت عید غدیر است.

وی با اشاره به اهمیت واقعه غدیر در تاریخ اسلام، عنوان داشت: غدیر آغازگر اصل امامت و ولایت در زندگی مسلمانان است و بزرگداشت واقعه غدیر از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان عید غدیر را فرصتی مناسب برای تبیین ارزش های دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت تبلیغی مبلغان حوزه علمیه به خوبی استفاده می شود./ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات