۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۸۵۶۷۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین «غدیر مودت» توسط بنیاد شعور ولایت هند

برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین «غدیر مودت» توسط بنیاد شعور ولایت هند
مسابقه بین المللی کتابخوانی آنلاین از کتاب «غدیر مودت» به همت بنیاد شعور ولایت هندوستان، همراه با اعطای جوایز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید شاهد جمال رضوی رییس و موسس بنیاد شعور ولایت هندوستان، از برگزاری مسابقه بین المللی کتابخوانی آنلاین و در فضای مجازی از کتاب «غدیر مودت» توسط بنیاد شعور ولایت هندوستان، همراه با اعطای جوایز خبر داد.

وی گفت: بنیاد شعور ولایت هندوستان مجموعه ای از طلاب فعال هندوستان است که در چند سال گذشته در ایام غدیر فعالیت های قابل توجهی انجام می داده است، برگزاری مسابقات بین المللی کتابخوانی و نمایش ها در داخل کشور هندوستان از جمله فعالیت های مهم این مرکز شمار می رود که در حال حاضر باتوجه شیوع ویروس منحوس کرونا، تمام برنامه های خود را در فضای مجازی و بصورت آنلاین برگزار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی تاکید کرد: این موسسه سال گذشته نیز بعلت اوج شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، مجبور شد که مسابقه کتابخوانی را بصورت آنلاین و در فضای مجازی از کتاب «خطبه غدیر» بزبان های اردو و هندی برگزار کند که با استقبال زیاد جوانان روبرو شده بود، به همین سبب امسال نیز تصمیم بر آن شده که این مسابقه از کتاب «غدیر مودت» بصورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار شود.

موسس بنیاد شعور ولایت اظهار داشت: کتاب «غدیر مودت» به سطح فکری جوانان و توانائی درک آنان توجه ویژه ای داشته و بصورت قصه و رومان نوشته شده است و تمام وقایع غدیر را با روش و الفاظی ساده بیان می کند تا درک و فهم غدیر برای جوانان آسان باشد و از غدیر آگاهی بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: پی دی ایف این کتاب در فضای مجازی بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان مسابقه قرار داده شده است تا مطالعه کنند و در امتحان یکم ماه اگوست شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی در آخر گفت: تمام کسانیکه تا الان موفق نشده اند در این مسابقه شرکت کنند از طریق عضویت در گروه واتساب بنیاد شعور می توانند در مسابقه شرکت کنند و یا به شماره همراه 00919119644122 تماس بگیرند.

لینگ واتساپ:

https://chat.whatsapp.com/BXhoTVVWhIM3PXySrZhyzu

/988/

برگزاری مسابقه کتابخوانی آن لائن «غدیر مودت» توسط بنیاد شعور ولایت هند

ارسال نظرات