۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۸۵۷۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسجد مهم ترین پایگاه دفاع از انقلاب و ولایت است

مسجد مهم ترین پایگاه دفاع از انقلاب و ولایت است
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که نمی توان در مسجد نسبت به مسائل روز جامعه بی تفاوت بود، گفت: مسجدی که در آن مردم شعار مرگ بر آمریکا سر ندهند خطرناک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آئین افتتاح مسجد بقیه الله الاعظم (عج) جنوب شهر ساری به همراه مجتمع فرهنگی این پایگاه دینی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در این مراسم با بیان این که مسجد محل عبادت و ارائه خدمات مختلف است، افزود: باید در کنار عبادت و رازو نیاز از سایرکارکردهای مساجد در خدمت به جامعه اسلامی بهره گرفته شود.

وی با بیان این که عبادت در مسجد باید پیوند با ولایت داشته باشد، افزود: اگر این ارتباط وجود نداشته باشد آن مسجد مفید نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مسجدی که ضد ولایت باشد خروجی‌ آن مشخص است، تصریح کرد: جریان وهابیت با هدف ترویج و گسترش این تفکر ضاله در در سراسر دنیا در حال مسجد سازی است، اما مساجد ما شخصیت هایی همچون شهید سلیمانی ها و حججی ها را در خود پرورش داده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که عبادت بدون ولایت بی فایده است، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام همواره به ولایت‌مداری توصیه شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که نمی توان در مسجد نسبت به مسائل روز کشور و جهان اسلام بی تفاوت بود، تصریح کرد: مسجدی که در آن مردم شعار مرگ بر آمریکا سر ندهند خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که در کنار عبادت در مساجد باید به مسائل روز جامعه و دنیای اسلام پرداخته شود، بیان داشت: مسجد باید با انقلاب، نماز جمعه و ولایت پیوند داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مساجد را ظرفیت بالایی در جهت حراست از دین، انقلاب و ارزش های الهی دانست و خاطرنشان کرد: امروز مساجد مهم ترین پایگاه دفاع از انقلاب به شمار می روند.

وی در ادامه با تأکید بر حمایت از نظام در حوزه های مختلف بر ضرورت تبعیت از ولایت تأکید کرد و گفت: نباید همانند برخی ها که در خواب هستند نسبت به مسائل کشور و نظام بی تفاوت باشیم بلکه باید در مواقع ضروری کنش های لازم را از خود نشان دهیم.

امام جمعه ساری، بی تفاوتی را عاملی خطرناک برای انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: باید با بصیرت، ولایت مداری و زمان شناسی در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت پیشگام باشیم./950/پ210/

ارسال نظرات