۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۸۵۸۴۹

بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت در لبنان

بزرگداشت نویسنده مسیحی محب اهل بیت در لبنان
به همت رايزنی فرهنگی ایران در لبنان، نشست «مریدِ خوبان» به منظور تجلیل از شخصیت و آثار «میشل کعدی»، اندیشمند، نویسنده و ادیب مسیحی به صورت مجازی در بیروت برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، نشست «مریدِ خوبان» به منظور تجلیل از شخصیت و آثار «میشل کعدی»، اندیشمند، نویسنده و ادیب مسیحی به همت رايزنی فرهنگی ایران در لبنان به صورت مجازی در بیروت برگزار می‌شود.

اعلام کرد: این نشست دوشنبه، ۱۱ مردادماه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مناسبت زادروز میشل کعدی در فضای زوم برگزار می‌شود و اندیشمندانی از ایران و لبنان در آن شرکت می‌کنند.

میشل کعدی آثار جاودان و ارزشمندی در ستایش اهل بیت(ع) دارد و این نویسنده مسیحی، ۱۲ جلد کتاب درباره سیره ائمه معصومین تألیف کرده است.

عباس خامه يار؛ رایزن فرهنگی ایران در لبنان، ميشل جحا؛ شاعر و نویسنده اهل لبنان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی تسخیری؛ رئیس سابق مرکز بین‌المللی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جان قسيس؛ نویسنده لبنانی، شیخ ابراهیم بریدی؛ شاعر و مسئول دبیرخانه تجمع علمای مسلمین لبنان و لامع الحر؛ شاعر، نویسنده و روزنامه‌نگار لبنانی در این برنامه سخنرانی می‌کنند.

کشیش «طونی غانم»؛ پژوهشگر مسائل گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی زائری؛ نویسنده و پژوهشگر، صونيا الأشقر؛ ادیب و شاعر لبنانی، مریم بیضون؛ ادیب و نویسنده لبنانی، واصف شراره؛ نویسنده و ادیب لبنانی، خضر محمد نبها؛ استاد دانشگاه لبنان و رياض حلاق؛ شاعر و نویسنده لبنانی از دیگر سخنرانان مراسم خواهند بود و مدیریت نشست را مريم ميرزاده، نویسنده و مترجم ایرانی بر عهده خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در اين نشست، اپليكيشن Zoom Cloud Meeting را دانلود کرده و با وارد کردن رمز ورود: (Zoom Meeting ۲۷۵ ۰۸۵ ۸۹۴۹)  و یا با ورود به لینک https://us۰۲web.zoom.us/j/۲۷۵۰۸۵۸۹۴۹ در این نشست حضور یابند.

 این نشست همچنین در صفحه فیسبوک رایزنی فرهنگی ایران در بیروت، به صورت زنده پخش خواهد شد و از طریق تلفن همراه نیز می‌توان با مراجعه به لینک «http://twitter.com/uunionnews» از بخش‌های مختلف آن بهره‌مند شد./۹۸۸/

منبع: رایزنی فرهنگی ج اا در بیروت 

ارسال نظرات