۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۸۵۹۲۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم باشد

ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم باشد
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم، گفت: ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم باید اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم، گفت: ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم باید اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی با بیان این که متأسفانه امروز به دلیل بی تدبیری دولت فعلی، معیشت مردم در یک وضعیت نامناسبی قرار دارد، افزود: دولت آینده باید با ارائه طرح های فوری، معیشت مردم به ویژه قشر محروم و مستضعف جامعه را سامان دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نباید معیشت مردم به مسائلی نظیر مذاکرات و ارتباط با غرب گره بخورد، تصریح کرد: متأسفانه دولت فعلی در طول هشت سال گذشته علیرغم همه هشدارهای مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان کشور، همه توان خود را صرف مذاکراه بی حاصل با کشورهای غربی کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز کشورمان با داشتن جوانان نخبه، مؤمن و انقلابی در بسیاری از عرصه ها به قدرتی تعیین کننده در منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: متأسفانه مسؤولان از این ظرفیت و پتانسیل بالا به صورت حداقلی استفاده کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غربی ها در طول تاریخ، به ویژه 42 سال اخیر هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نبوده و نخواهند بود، گفت: سران کشورهای غربی در این چهار دهه همواره تلاش کردند تا ملت ایران را از دستیابی به تکنولوژی های روز محروم سازند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید در هیچ موردی به بیرون وابسته باشیم، خاطرنشان کرد: وابستگی در هر زمینه ای، نتیجه ای جز ذلت و خواری در بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آمریکا و اروپا حتی در مسائل دارویی و پزشکی نیز برای کشورمان مانع تراشی می کنند، تصریح کرد: علیرغم شعارهای دروغین و فریبنده ای که می دهند، در مقام عمل از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر امروز کشورمان در صنعت هسته ای، موشکی و همچنین فناوری های روز به قدرتی تعیین کننده درجهان تبدیل شده نتیجه ایستادگی و تکیه بر توان داخلی کشور است، افزود: اگر مسؤولان و مدیران کشور در سایر حوزه ها نیز به توان و ظرفیت داخلی اعتماد کنند، دیگرنیازی به وابستگی به غرب نیست.

وی با اشاره به این که متأسفانه دولتمردان ما اعتقادی به توانمندی های بومی ندارند و در طول هشت سال اخیر همه توان کشور صرف مذاکره و مسائل مربوط به برجام شد، خاطرنشان کرد: گره زدن همه مشکلات کشور به برجام، نتیجه ای جز بحران اقتصادی در داخل نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه مسؤولان در طول هشت سال گذشته با بی تدبیری و تصمیمات غلط کشور را در مسیر بحران و مشکلات بسیاری سوق دادند، افزود: دولت سیزدهم باید با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی، مسیر کشور را تغییر و به سمت پیشرفت و توسعه همه جانبه حرکت دهد./950/

ارسال نظرات