۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۶۸۶۱۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

عزاداری محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود

عزاداری محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود
آذربایجان غربی - حجت الاسلام امامی گفت: در محرم هم با رعایت همه دستورات بهداشتی، نام سیدالشهدا (ع) را در سطح شهر طنین انداز خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی، در جلسه اعضای مجموعه جهادگران فاطمی ارومیه که در حسینیه مسجد رضاآباد ارومیه برگزار شد با بیان این که خداوند متعال بر گردن ما منت نهاد تا قدمی در راه غدیر و برافراشته شدن پرچم ولایت در ارومیه برداریم، اظهار داشت: اولین برنامه ما بعد از معرفی بنده به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، راه اندازی ستاد مردمی غدیر بود که سه هفته مانده به غدیر راه اندازی شد و نتایج آن برای همه مشهود شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه اهل بیت علیهم السلام به مسائل دینی و فرهنگی نظر دارند و کمک می کنند، گفت: لازم است همه مراسم های دینی به مردم سپرده شود و نباید چشم انتظار مسئولان باشیم.

وی ادامه داد: نور چراغی که در ارومیه به عنوان ستاد مردمی غدیر روشن شد به همه شهرهای استان هم رسید و برکات زیادی داشت.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: در همه جلسات از رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط هیئتی ها دفاع کرده ایم و ان شاءالله در محرم هم با رعایت همه دستورات بهداشتی، نام سیدالشهدا (ع) را در سطح شهر طنین انداز خواهیم کرد.

ارسال نظرات