۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۸۶۲۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

فرهنگ عاشورا با زندگی مردم عجین شده است

فرهنگ عاشورا با زندگی مردم عجین شده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: فرهنگ عاشورا با زندگی ملت ایران عجین شده و همین امر موجبات ترس دشمنان از معارف اهل بیت(ع) را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست خبری با خبرنگاران که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: برخی از رسانه های دشمن با فرصت جویی از وضعیت موجود در جامعه اقدام به ایجاد یک فضای مسموم در جامعه می کنند تا جایی که برای ایام محرم و صفر برنامه تدوین می کنند و به دنبال کم رنگ جایگاه این ایام هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با این وجود همه ما می دانیم که ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد و همه در معرض ابتلا به کرونا هستیم، بنابراین برگزاری برنامه های دینی و مذهبی در ایام محرم و ... با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان کرمانشاه برگزار می شود.

این مقام فرهنگی با اشاره به اینکه شیطنت های رسانه های ضدانقلاب و معاند برای ملت ایران تازگی ندارد، افزود: در هفته های اخیر رسانه های دشمن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای با تمام قدرت خود به دنبال ایجاد شائبه در برگزاری برنامه های ویژه محرم بوده اند و به حدی در این موضوع ورود پیدا کرده اند که بسیاری از گفته های آنان به هیچ وجه حتی ارزش جواب دهی ندارند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با درک وضعیت جامعه از یک سو و نیز اهمیت برگزاری مراسم های محرم، مسائل مربوطه را به مسئولین هیأت ها و تشکل های دینی در میان گذاشته است و نیز برای حفظ سلامتی بیشتر عزاداران تاکنون بیش از 130 هزار ماسک در بین هیأت های کرمانشاه توزیع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فرهنگ عاشورا با زندگی ملت ایران عجین شده است تا جایی که در هشت سال جنگ تحمیلی و نیز مدافعان حرم شاهد استفاده رزمندگان اسلام از سربندهای اهل بیت(ع) در جبهه های جنگ بودیم و این امر باعث شده است که همواره دشمنان از رزمندگان اسلام و دوستداران ائمه اطهار(ع) ترس بزرگی در دل داشته باشند.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از خدمات اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در بحث مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و کرمانشاه، تبلیغات اسلامی همواره در کنار کادر درمان حضوری فعالانه داشته اند تا جایی که کارهایی همانند ضدعفونی محلات، غسل اموات کرونایی، کمک به کادر درمانی، کمک های مؤمنانه و ... بخشی از همکاری های این اداره کل برای از بین رفتن این ویروس بوده است./1400/پ210/

ارسال نظرات