۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۸۶۲۴۷

کتاب « به اتفاق فرمانده » منتشر شد

کتاب « به اتفاق فرمانده » منتشر شد
به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام ، مؤسسه انتشارات شهید کاظمی ، کتاب «به اتفاق فرمانده » به قلم سعید محمد کاظمی نیا منتشر کرد .

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، رمانی اطلاعاتی امنیتی از متن تاریخ صدراسلام با محوریت واقعه کربلا یی است ، که در آن از شخصیت اول داستان که از جایگاه اجتماعی و سیاسی خاصی برخوردار است نسبت به اوضاع منطقه انتقاداتی دارد، همزمان با افزایش تحرکات دشمن و فشارهای شدید سیاسی و تهدیدهای نظامی  بر علیه  او و متحدانش، ابتکار جالبی از طرف او، میدان بازی را تغییر داده و دشمن را مبهوت می‌کند. در کنار نقش «شخصیت اول داستان» که «فرماند» نامیده می‌شود، دومین تصمیم ساز مهم این میدان«خواننده کتاب» می‌باشد.

مخاطب کتاب نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت اتفاقات دارد، از خنثی سازی نقشه‌ی ترور فرمانده تا دستگیری نیروهای انتحاری دشمن، از توقیف محموله‌های اقتصادی تا نفوذ شبانه در دل خاک عراق تا مواجهه‌ی رو در رو با بی‌رحم‌ترین فرماندهان نظامی طول تاریخ و تشکیل الحشد الشعبی! برخلاف رویه‌ی معمول که کتاب از صفحه‌ی یک شروع می‌شود و پیش می‌رود، "به اتفاق فرمانده " رفت و آمد بین صفحات کتاب را که  تجربه‌ای جذاب است برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

ارسال نظرات