۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۸۶۶۳۱
با ورود دستگاه قضایی؛

بیمارستان امام خمینی استان البرز با ورود دستگاه قضایی آغاز به کار کرد

بیمارستان امام خمینی استان البرز با ورود دستگاه قضایی آغاز به کار کرد
تهران ـ طی مراسمی با حضور دادستان مرکز استان البرز، بیمارستان امام خمینی(ره) با ورود دستگاه قضایی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، طی مراسمی با حضور دادستان مرکز استان البرز، بیمارستان امام خمینی(ره) با ورود دستگاه قضایی آغاز بکار کرد و به مدیریت جدید تحویل داده شد.

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در این مراسم اظهار داشت:خداوند را شاکریم که بعد از مدت زمان طولانی و فراز و نشیب‌هایی که در اداره و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) به وجود آمده بود، در دو سال گذشته با طی مراحل حقوقی و قانونی توسط دادگستری استان مشکلات برطرف شد.

وی افزود: با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران، خلع ید شخصی که اداره بیمارستان در اختیار او بود با طی مراحل قانونی انجام شد.

مددی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که از طرف دستگاه قضایی استان انجام گرفت مقرر شد تا مدیریت بیمارستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران و مالکین اصلی این بیمارستان واگذار شود و انتظار داریم افتتاح بیمارستان، منشا خدمت برای مردم خوب استان البرز باشد.

حسین اعظمی چهاربرج، معاون منابع انسانی و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز بیان داشت: طی برگزاری جلسات در شورای تامین و ستاد کرونا مقرر شد تا تغییر و تحول مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) با معرفی نامه رسمی به نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گیرد، امروز هم بنا بر این شد تا ظرف یک ماه آینده تمامی مقدمات و اقدامات لازم از حیث بررسی های کارشناسی، اقدامات اداری و موافقت هایی که باید گرفته شود صورت گیرد.

وی افزود: سه مولفه در این تغییر و تحولی که مطرح است که شامل بحث مدیریت مجموعه، هزینه های جاری و روزمره و هزینه هایی که برای درمان بیماران در بیمارستان لازم است که باید طبق نظر کارشناسی محاسبه و برای آنها تصمیم گیری شود. در همین راستا ۱۷٠ پرونده جریانی و اجرای احکام در ارتباط بیمارستان امام خمینی (ره) وجود دارد که ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

در ادامه صورت جلسه تغییر و تحول مدیریت این مجموعه در دادگستری استان البرز امضا شد و با حضور مسئولان در بیمارستان امام خمینی (ره)، مدیریت این بیمارستان به بنیاد شهید تحویل داده شد.

پس از آن حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور یافت و در جمع خبرنگاران درباره واگذاری بیمارستان امام خمینی به بنیاد شهید، گفت: در جلسه قرارگاه کرونا روز شنبه مورخ ۱۶ مرداد در بحث مدیریت بیمارستان تصمیم گیری شد که بنیاد شهید عهده دار مدیریت بیمارستان شود.

وی ادامه داد: امروز در محل دادگستری استان البرز با صورتجلسه‌ای که میان مدیران و مالکین بیمارستان تنظیم شد این تغییر و تحول مدیریتی صورت گرفت و ما امروز در این بیمارستان حضور داریم تا بیمارستان با حضور مدیران جدید اداره و فعال شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز تاکید کرد: کلیه کارکنان بیمارستان از امروز در بیمارستان حضور خواهد داشت و طبق قولی که نماینده بنیاد شهید ارائه کرده است، مقرر شد از امروز ارائه خدمت به بیماران کرونایی در استان البرز با توجه به وضعیت بیماری، صورت گیرد و همچنین دادستانی و دستگاه قضایی در کنار مدیران بیمارستان به رفع مشکلات کمک خواهند کرد.

مددی تصریح کرد: از سویی دیگر حقوق و مطالبات کارکنان در یک بازه زمانی یک ماهه تعیین تکلیف می‌شود و ما شاهد بهره برداری کامل از این بیمارستان که مزین به نام حضرت امام (ره) است و ارایه خدمات مطلوب به مردم، خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: این بیمارستان ظرفیت ۲۵۵ تخت را دارد که امروز ۱۰۰ تخت فعال دارد و با همت عزیزان در بنیاد شهید تمامی تخت‌ها فعال می‌شود و امیدواریم شاهد فعال بودن ظرفیت کامل بیمارستان باشیم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم در یک ماه آینده ظرفیت کاملی را در بیمارستان و ارایه خدمات به مردم شاهد باشیم.

ارسال نظرات