۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۸۷۷۹۴
امام جمعه موقت تهران:

مشکلات کشور در سایه هم افزایی و همدلی سران قوا حل می شود

مشکلات کشور در سایه هم افزایی و همدلی سران قوا حل می شود
آیت الله صدیقی با تبریک استقرار کابینه دولت سیزدهم به آیت الله رئیسی گفت: حل مشکلات کشور و مردم در سایه هم افزایی و همدلی سران سه قوه تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، به تبیین پیام رسانی کاروان اسیران حسینی از واقعه عاشورا پرداخت و گفت: کاروان اسیران حسینی با مدیریت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام و قیام عاشورا را به شرق و غرب جهان رساندند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کاروان اسیران حسینی دارای مناعت طبع بالا بودند و با وجود تمام سختی ها، واجبات و حتی مستحبات را به جا می آوردند.

وی با بیان اینکه ماندگاری تاریخ کربلا از معجزات الهی است که نسل به نسل به ما منتقل شده، افزود: کاروان اسیران اهل بیت(ع) از حضرت سجاد(ع)، حضرت زینب(س) زنان و کودکان تشکیل شده بود که آنها تاریخ کربلا و قیام عاشورا را برای مردم روزگار خود مطرح کردند و واقعه کربلا را در تاریخ ثبت کردند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: کاروان اسیران حسینی هیچ وقت احساس و اظهار ذلت و خستگی نکردند و فرمان پروردگار خود را اجرا کردند، از این رو خود را پیروز واقعی می دانستند.

وی با بیان اینکه کاروان اسیران حسینی عزت خانوادگی و اهل بیت پیامبر اکرم(ص) را همواره حفظ کرده بودند، گفت: حضرت زینب(س) با تحمل تمام خستگی ها و مشکلات و رنج ها نماز خود را هیچ وقت فراموش نکرد و حتی نماز شب و مستحبات را به جا می آورد.

آیت الله صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک مستقر شدن کابینه دولت سیزدهم به رییس ‌جمهور گفت: آیت الله رئیسی فردی خوشنام، خوش سابقه و تابع اهل بیت(ع) است که درصدد توسعه و پیشرفت کشور و کاهش مشکلات مردم است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امیدوارم با تشکیل کابینه و استقرار دولت سیزدهم شاهد اقتدار نظام اسلامی حفظ سلامت جامعه، کاهش فقر و هدایت جوانان در جامعه باشیم.

آیت الله صدیقی بیان کرد: آیت الله رئیسی با تشکیل کابینه قوی و مردمی باید به ریشه کن شدن فقر در جامعه، مبارزه با فسادهای اداری و مقابله با مفسدان اقتصادی بپردازد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: باید کابینه دولت سیزدهم با حمایت مردم در کاهش مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور قدم های مؤثری بردارد.

وی با اشاره به رأی اعتماد مجلس به اکثر اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: از مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داریم که در اسرع وقت و با  قاطعیت رأی اعتماد به کابینه دولت سیزدهم دادند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رییس قوه قضاییه نیز اعلام همکاری با دولت سیزدهم کرده، افزود: امیدواریم با انسجام، همدلی و هم افزایی سران سه قوه، آرامش عمومی جامعه و حل مشکلات کشور و مردم تحقق یابد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
تحلیل جالبی بود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
سلام
0
0