۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۸۷۹۷۰
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

هجمه های دشمنان نمی تواند یکپارچگی مردم و سران نظام را برهم بزند

هجمه های دشمنان نمی تواند یکپارچگی مردم و سران نظام را برهم بزند
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: هجمه ها و حرکت های مذبوحانه دشمنان نخواهد توانست یکپارچگی میان مردم و سران نظام اسلامی را برهم بزند.

آیت الله محمود رجبی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتشار فلیم هایی از بازداشتگاه ها و زندان های ایران در رسانه های خارجی و فضای مجازی گفت: دشمنان نظام اسلامی واقعیت ها و اتفاقاتی که اصلا وجود ندارد، با دروغ پراکنی و شایعه سازی بسیار در جهت ضربه زدن و نا امید کردن مردم از نظام اسلامی انتشار می دهند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشت: بدون شک انتشار و بزرگنمایی اتفاقات در زندان های ایران یکی از توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه و انشقاق میان ملت و سران نظام اسلامی ایران است.

وی با اشاره به جنایت های استکبار جهانی در جوامع مختلف بشری، گفت: همواره استکبار جهانی به ویژه آمریکا انواع شکنجه های فجیع را در زندان های خود همچون زندان ابوغریب عراق و بازداشتگاه گوانتانامو در آمریکا انجام دادند؛ اما هیچ خبری در این زمینه منتشر نکردند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: این گونه جنایت ها و شکنجه ها در بازداشتگاه ها و زندان های آمریکا نشانه درنده خویی آنها نسبت به بشریت است، اما همواره استکبار جهانی با کوچکترین اتفاقات کشورهای دیگر را محکوم می کنند تا اینکه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران بصیر و هوشیار است، اظهار کرد: این گونه هجمه ها و حرکت های مذبوحانه دشمنان نخواهد توانست یکپارچگی میان مردم و سران نظام را برهم بزند و ملت ایران همواره حامی ولی فقیه و نظام اسلامی خواهند ماند.

آیت الله رجبی بر ضرورت حسن رفتار مسؤولان با زندانیان تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید بدانند که نظام اسلامی ایران دشمنان سرسخت و کنیه توزی دارند و در آینده نیز دشمنان این گونه حرکت های ایذایی را خواهند داشت، از این رو باید مدیران و کارکنان نهادها و زندان ها مراقب رفتار و اعمال خود باشند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه باید با خاطیان بازداشتگاه اوین طبق قانون برخورد شود، ابراز کرد: مناسب است که مسؤولان شیوه برخورد دین اسلام با زندانیان را به نگهبانان زندان آموزش دهند.

ارسال نظرات