۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۶۸۸۱۴۴
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

«اجرای عدالت» و «مسدودسازی منافذ فساد» از شاخصه‌های اصلی حکومت اسلامی

«اجرای عدالت» و «مسدودسازی منافذ فساد» از شاخصه‌های اصلی حکومت اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بستن منافذ فساد و اجرای عدالت تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید برای جبران عقب ماندگی ها تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در جمع مدیران و مسؤولان استان گفت: شهیدان رجایی و باهنر براساس شاخص ها و معیارهای حکومت نبوی و علوی حرکت کردند و شاخص آنان همان حکومت نبوی و علوی بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید به سوی شاخصه های حکومت نبوی و علوی حرکت کنیم، بیان داشت: مردمی بودن، عدالت اجتماعی، عزت نفس، پارسایی، پاکدامنی، پاکدستی، تسلط بر خویشت، مسدود کردن منافذ فساد شاخص های حکومت نبوی و علوی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی کارها عنوان کرد و افزود: باید نقاط قوت را شناسایی و حفظ کنیم و بر تداوم و تقویت آن بیافزاییم و ضعف ها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه مقام و منصب مغلوب شهیدان رجایی و باهنر است، خاطرنشان کرد: شهید رجایی و باهنر می دانستند که مسؤولیت ها موقت و گذرا است و آنچه باقی می ماند این است که در محضر خدا چگونه هستیم و چه عملکردی در دست داریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در معارف اسلامی خدمت گذاری حد و مرز ندارد، گفت: مدیران و مسؤولان باید تلاش کنند با خدمت به مردم باری از دوش آنان بردارند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسؤولان در خدمت به مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند، اظهار داشت: عقب ماندگی های لرستان باید با کار مضاعف و تحول همراه با جهش جبران شود./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات