۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۸۹۲۲۰
عصائب اهل الحق:

آمریکا به داعش برای اقدام تروریستی در عراق چراغ سبز نشان داده است

آمریکا به داعش برای اقدام تروریستی در عراق چراغ سبز نشان داده است
سعد السعدی یکی از رهبران عصائب اهل الحق دولت آمریکا را متهم کرد به گروه تروریستی داعش دستور داده است در کربلا دست به اقدامات تروریستی بزند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق در گفتگویی با شبکه تلویزیونی العهد تاکید کرد داعش از دولت آمریکا دستور گرفته است تا برای ایجاد رعب و وحشت بین زائرین حسینی دست به اقدامات تروریستی بزند.

به گفته این شخصیت عراقی، آمریکا به گروه تروریستی داعش دستور داده است تا برای ایجاد رعب و وحشت در میان زائران اربعین دست به عملیات تروریستی بزند اما آنها هرگز نخواهند توانست خدشه‌ای در عزم اتباع اهل البیت علیهم السلام ایجاد کرده و در دل آنها واهمه بیاندازند.

وی تاکید کرد: دولت آمریکا و مزدورانش به شدت به دنبال ضربه زدن به امنیت و ثبات در عراق هستند و تلاش می‌کنند تا پیش از برگزاری انتخابات به این مهم نایل شوند، از این رو هر نا امنی و بی ثباتی که در عراق صورت می‌گیرد را آمریکا و مزدورانش انجام می‌دهند.

به گفته السعدی آمریکا به شدت تلاش دارد تا حضور نیروهای خود را در عراق توجیه کند و برای این کار به دنبال برهم زدن امنیت و ثبات در کشور است./۹۸۸/

ارسال نظرات