۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۸۹۳۸۱

گسترش همکاری‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی

گسترش همکاری‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی
همکاری های استانی حوزه های علمیه خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت دانش آموختگان، مبلغان، مشاوران، پژوهشگران و اساتید گسترش می یابد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با عنایت به ظرفیت های موجود در ارکان مختلف حوزه های علمیه خواهران اعم از طلاب، اساتید، دانش آموختگان، مدیران و معاونان و همچنین امکانات و مسئولیت های تعریف شده برای سازمان تبلیغات اسلامی، همکاری های استانی دو دستگاه گسترش پیدا می کند.

«استفاده از ظرفیت ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها در راستای آموزش، توانمندسازی و مهارت افزایی طلاب و مبلغان حوزه»، «تعامل مدیریت های استانی دو مجموعه جهت همکاری رسانه ای و فضای مجازی»، «همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی جهت اعزام مبلغان حوزه و اجرای برنامه های تبلیغی» و «اجرای برنامه های پژوهشی مشترک» بخشی از سرفصل های همکاری های استانی حوزه های علمیه خواهران و سازمان تبلیغات است.

از دیگر سرفصل های همکاری این دو دستگاه می توان به مواردی همچون «تسهیل نقش آفرینی مشاوران حوزه در عرصه های عملیاتی»، «همکاری ادارات استانی در مناسبت های تبلیغی» و «ایجاد زمینه ورود حوزه های علمیه خواهران در عرصه های در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی از قبیل: هیئت های مذهبی، جلسات قرآنی، مساجد و حسینیه های کشور و صدور مجوز مراکز فرهنگی» اشاره کرد.

قرار است، همکاری های استانی این دو دستگاه با برگزاری جلسات مستمر و استفاده از ظرفیت دانش آموختگان، مبلغان، مشاوران، پژوهشگران و اساتید گسترش بیشتری پیدا کند.

ارسال نظرات