۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۸۹۴۸۲
نماینده خبرگان مطرح کرد؛

عزم راسخ آیت الله رئیسی برای خدمت و از بین بردن فساد در کشور

عزم راسخ آیت الله رئیسی برای خدمت و از بین بردن فساد در کشور
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین نریمانی گفت: آیت الله رئیسی بارها تاکید کرده است که برای خدمت و از بین بردن فساد و اجحاف ها پای در این مسیر سخت گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی امروز در دیدار جمعی از مدیران و مسؤولان دولتی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز حکومت های اسلامی نسبت به حکومت های غیردینی، مردمی بودن مدیران است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور منتخب به استان های کشور، عنوان کرد: آیت الله رئیسی به خوبی می داند که راه حل مشکلات کشور تنها کار مداوم، حضور در بین مردم و مشاهده مشکلات از نزدیک است نه اینکه بررسی وضعیت کشور در محل کار.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: از سوی دیگر زمانی که مردم می بینند که رئیس جمهور منتخب شان، در میان مردم و بدون هیچ واسطه و تشریفاتی حضور پیدا می کند همین امر زمینه ساز اعتماد دوباره در کشور خواهد شد، کاری که این روزها حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سفرهای استانی انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: مدیری که در جامعه اسلامی وظیفه خدمت به امت اسلام را بر عهده گرفته است، چه نیازی به این همه تهمیدات و تشریفات دارد؟! مگر مدیر برای خدمت و انجام وظیفه حضور پیدا نکرده است؟

وی در ادامه گفت: ان شاءالله رییس جمهور منتخب و مردمی ایران اسلامی به تدریج به یکایک استان های کشور سفر خواهد کرد و از نزدیک با مشکلات مختلفی که در سال های اخیر به علت کم کاری و تساهل مدیران قبلی به وجود آمده است، آشنا می شوند و راهکارهای مناسب را با تیم مشاور خود ارائه خواهد کرد که تحقق این مهم بخشی از بار روانی که این سال ها بر مردم تحمیل شده است را کاهش خواهد داد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تأکید کرد: آیت الله رئیسی، خود را رییس جمهور ملت ایران می داند و بارها تاکید کرده اند که برای خدمت و از بین بردن فساد و اجحاف ها پا در این مسیر سخت گذاشته اند که این سخنان نشان از روحیه فسادستیزی وی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خوشبختانه آیت الله رئیسی خود از بدنه سیستم قضایی کشور بوده اند و همین امر باعث کسب تجارب بسیار در بحث امور قضایی برای وی شده است که این مزیت می تواند رئیس جمهور کنونی را در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و بستن راه های فساد به خوبی کمک کند./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
آمحمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
باید در قبال حامیان اعتدالیون و با برجسته کردن برخی رویدادها منفعل نشویم.
حمایت از رئیسی
0
0