۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۸۹۴۹۹
مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان کرد؛

ترویج فرهنگ مهدویت؛ راه مقابله با جنگ نرم دشمن

ترویج فرهنگ مهدویت؛ راه مقابله با جنگ نرم دشمن
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تأکید کرد و گفت: کارشناسان مهدویت شناسایی و به مراکز علمی فرهنگی لرستان معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با مسؤول بنیاد مهدویت(عج) و مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: برای تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت باید از همه ظرفیت های فرهنگی، رسانه ای  و تبلیغی به خوبی استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بر ضرورت احصای موضوعات جدید مهدویت تأکید کرد و افزود: شناسایی کارشناسان مهدویت امری ضروری بوده و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت معرفی کارشناسان مهدویت به مراکز علمی فرهنگی استان لرستان اظهارداشت: نهادینه سازی فرهنگ مهدویت نیاز جامعه امروز بوده و باید نسل نو را با ارزش های دینی آشنا ساخت.

حجت الاسلام عبداللهی ترویج فرهنگ مهدویت را راه مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف باید برای ترویج فرهنگ مهدویت برنامه ریزی شود.

وی بر ضرورت توانمند سازی مبلغیا در حوزه مهدویت، انتظار و پاسخگویی به شبهات آن تأکید کرد و افزود: تبیین و ترویج این فرهنگ افراد جامعه را در برابر آسیب های اجتماعی و معنوی مصون نگه می دارد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات