۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۶۸۹۶۷۳

مطالبه سهمیه ۱۰ برابری زائران اربعین از دولت عراق قابل تحقق است

مطالبه سهمیه ۱۰ برابری زائران اربعین از دولت عراق قابل تحقق است
برنامه جاماندگان در قالب زیارت اربعین در چارچوب دستورالعمل ابلاغی مراسم محرم و صفر در تمام نقاط کشور با شعار نسل حسینی ساعت ۱۰ صبح روز اربعین برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگویی زیارت اربعین را پدیده‌ای تمدنی و راز انتظار حقیقی و پیوند با ولایت دانست و اظهار داشت: اربعین موضوعی فرادیپلماسی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به ضرورت افزایش ظرفیت زائران در اربعین ۱۴۰۰ اشاره و تاکید کرد: مطالبه سهمیه ده برابری جریان فرهنگی و تبلیغی اربعین نسبت به سهمیه اعلامی از سوی عراق امری معقول و قابل تحقق است.

وی با تاکید بر اینکه هیأت‌ها و مواکب ایرانی آمادگی اخذ تست ابتلاء هنگام خروج و بازگشت و ارائه خدمات بهداشتی به زائران را دارند، گفت: این امر شدنی است.

حجت الاسلام حریزاوی به برنامه جاماندگان اربعین اشاره و عنوان کرد: برنامه جاماندگان در قالب زیارت اربعین در چارچوب دستورالعمل ابلاغی مراسم محرم و صفر در تمام نقاط کشور با شعار نسل حسینی ساعت ۱۰ صبح روز اربعین برگزار خواهد شد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در تعدادی از شهرها با هماهنگی شهرداری و شورای هیأت‌های مذهبی، پیاده‌روی خانوادگی به سوی نقاط مشخص شده با حفظ دستورالعمل بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات