۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۸۹۷۲۴

تاکید عمار حکیم بر ضرورت حفظ و صیانت داده‌های انتخاباتی

تاکید عمار حکیم بر ضرورت حفظ و صیانت داده‌های انتخاباتی
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتحادیه اروپا، بر تامین امنیت و حفاظت از داده‌ها و اطلاعات انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عمار حکیم رئیس ائتلاف نیروهای ملی و جریان حکمت ملی عراق بر حفظ امنیت و صیانت داده های انتخاباتی هنگام انتقال آن، ضمن حفظ کارت رای دهندگان از هر گونه دستکاری تاکید کرد.

وی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: امروز در دفتر خود با ویولا فون کرامون، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتحادیه اروپا و هیئت همراه وی دیدار و در مورد تحولات سیاسی عراق و منطقه، پرونده انتخابات و آمادگی های باقی مانده برای انجام این فعالیت دموکراتیک گفتگو کردیم.

عمار حکیم افزود: بر اهمیت این موضوع تأکید کردیم که روند انتخابات در همه مراحل از درجه بالایی از شفافیت برخوردار باشد.

وی ضرورت تامین امنیت داده ها و ایمن سازی آنها هنگام انتقال، ضمن حفظ کارت رای دهندگان از هرگونه دستکاری تأکید کرد و از تلاش های همه برای موفقیت روند انتخابات، اعم از دولت، کمیسیون انتخابات، نیروهای سیاسی یا تیم های نظارتی تقدیر کرد.

رئیس ائتلاف نیروهای ملی عراق با تاکید بر نقش مأموریت اتحادیه اروپا در نظارت بر انتخابات و نقش نظارت بین المللی در حمایت از روند دموکراتیک در عراق، تشدید تلاش ها برای دستیابی به فرایند انتخاباتی که بیانگر اراده عمومی است را ضروری و با اهمیت عنوان کرد./۹۸۸/

منبع: خبرگزاری رسمی عراق (واع)

ارسال نظرات