۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۸۹۷۳۹

دیدار وزیر اطلاعات با مراجع تقلید و علما

دیدار وزیر اطلاعات با مراجع تقلید و علما
حجت الاسلام والمسلمین خطیب، امروز پنجشنبه به شهر مقدس قم سفر و با شماری از مراجع و علما دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات صبح امروز و در جریان سفر به قم با حضرت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار وزیر اطلاعات با مراجع تقلید و علما

هشدار نسبت به نفوذ دشمنان در قم و دستگاه مرجعیت

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار خود با حجت الاسلام والمسلمین خطیب با ابراز خرسندی از معرفی وی به عنوان وزیر اطلاعات و رای اعتماد مجلس به وی، از اشراف و سابقه مطلوب ایشان تقدیر کرد. 

این مرجع تقلید همچنین ضمن تشریح دلائل و علل نابسامانی های اقتصادی، آقای رئیسی را مدیری شجاع خواند و برای ایشان و دولت سیزدهم در حل مشکلات آرزوی توفیق کرد.

هشدار نسبت به خطر نفوذ دشمن در قم، حوزه های علمیه و دستگاه مرجعیت از دیگر نکات برجسته در سخنان حضرت آیت الله مکارم شیرازی خطاب به وزیر اطلاعات بود.

دیدار وزیر اطلاعات با مراجع تقلید و علما
تقدیر آیت الله نوری همدانی از ایثارگری های سربازان گمنام امام زمان
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات ضمن تقدیر از ایثارگری های سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشاره به روایات ائمه معصومین(ع) بر اهمیت تلاش‌های این وزارتخانه تأکید کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب ضمن اشاره به وضعیت منطقه و نقش های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به تشریح برنامه های این وزارت خانه پرداخت.

دیدار وزیر اطلاعات با مراجع تقلید و علما

دیدار وزیر اطلاعات با آیت الله سبحانی 
حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات همچنین در سفر به قم و در ادامه دیدارهای خود با مراجع تقلید با حضرت آیت الله سبحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار وزیر اطلاعات با مراجع تقلید و علما

دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین نیز در دیدار خود با حجت الاسلام والمسلمین خطیب با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات باید پرچمدار مبارزه با فساد باشد به نقش بسیار مهم و کلیدی این وزارت خانه در تأمین امنیت و مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد درخشش و اقدامات خوب این وزارتخانه بوده‌ایم که تعجب دشمنان را برانگیخته است.

وزیر اطلاعات در ابتدای این دیدارها گزارشی از برنامه های خود ارائه داد.

ارسال نظرات