۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۸۹۸۱۶
حجت الاسلام والمسلمین تقوی در گفت‌وگو با رسا:

دولت روحانی پاسخگوی کوتاهی در امر واردات واکسن باشد

دولت روحانی پاسخگوی کوتاهی در امر واردات واکسن باشد
رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: باید از دولتمردان گذشته پرسید که چرا در امر واردات واکسن و واکسیناسیون عمومی کوتاهی و کاستی های بسیاری داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه جامعه ما با موج پنجم بیماری کرونا مواجه است و روزی صدها تن جان خود را از دست می دهند، گفت: آنچه مجامع علمی دنیا در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا مورد تأکید قرار دادند، واکسیناسیون عمومی مردم است که تا حد زیادی جلوی مرگ و میرها را خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه واکسن کرونا یا باید در داخل کشور تولید شود یا اینکه آن را از کشورهای دیگر وارد کنیم، افزود: هنوز واکسن داخلی به تولید انبوه نرسیده، زیرا که رسیدن به تولید انبوه واکسن داخلی زمان بر است.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد حجم بالای واردات واکسن کرونا به داخل کشور هستیم، همچنین مراکز واکسیناسیون و تزریق واکسن کرونا افزایش چشمگیر داشته است.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندی صورت گرفته بود، گفت: در دولت گذشته با روند بسیار کند در واردات واکسن مواجه بودیم که سبب افزایش آمار مرگ های بیماران کرونایی در کشور شده بود، اما در دولت سیزدهم شاهد جهش در امر واردات واکسن هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ابراز داشت: باید از دولتمردان گذشته پرسید که چرا در امر واردات واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی کوتاهی و کاستی های بسیاری داشتند، در حالی که باید همین امر افزایش واردات واکسن را در دولت روحانی شاهد می بودیم.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر دولتمردان گذشته این گونه بیان کنند که منتظر تولید انبوه واکسن های داخلی بودیم، آنها به خوبی بدین مسأله آگاهی داشتند که تولیدات واکسن داخلی هنوز جوابگوی تعداد بالای مراجعین نیست.

ارسال نظرات