۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۹۰۱۳۰

اقدام اثربخش دستگاه قضا برای توسعه «فرودگاه دشت ناز ساری»

اقدام اثربخش دستگاه قضا برای توسعه «فرودگاه دشت ناز ساری»
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود دستگاه قضایی استان در تسریع اجرای طرح ملی فرودگاه بین المللی ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ‌حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از ورود دستگاه قضایی استان در تسریع اجرای طرح ملی فرودگاه بین‌المللی ساری خبر داد.

وی در این رابطه افزود: اجرای طرح‌های عمرانی از حقوق حقه در ایجاد رفاه و آسایش مردم شریف استان بوده که هر نوع اخلال در روند اجرایی آن ومعطل ماندن طرح‌های این چنینی چه از سوی مسئولان یا عوامل اجرایی؛ چیزی جز تضییع بیت‌المال و نادیده گرفتن حقوق عامه نیست.

رئیس کل دادگستری استان مازندران پیگیری مستمر دستگاه قضایی استان مازندران و دعوت از کارگزاران امر در جلسات مکرر شورای حفظ‌ حقوق بیت‌المال در جهت تسریع و بهره برداری طرح‌های عمرانی و خدماتی را موجب رضایتمندی عموم دانسته و تصریح کرد: اساس کار در قوای سه گانه بر ارتقاء همدلی و وفاق در مسیر خدمت رسانی به مردم است لذا این مهم در استان مازندران با همت و تلاش همه مسئولان اجرایی، نمایندگان ملت و دستگاه قضا نمود برجسته‌ای داشته و مسیر خدمت رسانی در ایجاد امنیت، آسایش و رفاه هم‌استانی‌های عزیز را هموار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود با همکاری و همراهی ساکنین منطقه مشکل اساسی طرحی که حدودا بیست سال بر زمین مانده بوده مرتفع و گامی موثر در راستای تکمیل پروژه ملی برداشته شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات