۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۹۰۱۳۱
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب عنوان کرد؛

دفاع مقدس؛ دانشگاه جهاد و ایثار

دفاع مقدس؛ دانشگاه جهاد و ایثار
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کرمی نیا گفت: دوران دفاع مقدس به نوعی برای همه ما یک دانشگاه بزرگ است، دانشگاهی که در آن درس ایثار و مقاومت تدریس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، امام جمعه موقت اسلام آبادغرب امروز در دیدار جمعی از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: یکی از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی، هشت دفاع مقدس است، سال هایی که رزمندگان اسلام با کمترین سلاح و البته بیشترین ایمان در مقابل دشمنی بعثی و ایادی استکبار قرار گرفتند.

وی گفت: در واقع می توان گفت که فارغ از خسارت هایی که هشت سال جنگ برای این کشور داشت، این دوران نقش ارزنده و مهمی در تثبیت این نظام در منطقه و جهان داشت، زیرا رزمندگان ایرانی با دستان خالی در مقابل بیش از 50 کشور، هشت سال مقاومت کردند و افتخار آفریدند.

مدیر سابق مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب تأکید کرد: بنابراین می توان گفت که دوران دفاع مقدس به نوعی برای همه ما یک دانشگاه بزرگ است، دانشگاهی که در آن درس ایثار و مقاومت تدریس می شود.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: امروز باید ارزش های هشت سال دفاع مقدس و آنچه که در آن ایام روی داد را برای نسل های جوان بازگو کنیم، باید حقانیت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی برای همه تبیین و روشنگری شود.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به جایگاه حساس کرمانشاه در ایام دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت که از ابتدای انقلاب و قبل از آغاز جنگ تحمیلی شهرستان های غربی این استان درگیر جنگ با گروهک های تجزیه طلب بود لذا باید گفت که تهاجم نظامی و درگیری در کرمانشاه از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی توسط عناصر ضدانقلاب و فریب خورده آغاز شده بود و نیز پایان جنگ تحمیلی که همان عملیات مرصاد بود در کرمانشاه انجام گرفت./1400/پ210/

ارسال نظرات