۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۹۰۱۵۴
با اهتمام مجلس وحدت مسلمین پاکستان؛

کنفرانس شهدای اربعین حسینی برگزار شد

کنفرانس شهدای اربعین حسینی برگزار شد
کنفرانس سالانه اربعین شهدای کربلا و شهدای حسینیه جوهر علی شاه از سوی مجلس وحدت مسلمین پنجاب پاکستان در در دیره غازی خان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، با تلاش مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه ای دیره غازی خان پنجاب، کنفرانس سالانه اربعین شهدای کربلا و شهدای حسینیه جوهر علی شاه (حسینیه ودانی) در چهار راه شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اقتدار نقوی، دبیر مجلس وحدت مسلمین پنجاب جنوبی و دیگر علمای دینی در این کنفرانس سخنرانی کردند.

سخنرانان در سخنرانی های خود با ادای احترام به شهدای حسینیه جوهر شاه، گفتند: شهدا اعتبار هر ملتی هستند، خون شهدا انقلاب را در ملت ها به ارمغان می آورد و هر آنچه که امروز ما داریم مدیون خون شهدا است.

آنان در ادامه اظهار داشتند: اربعین امسال ان شاء الله اعلان شکست تکان دهنده یزیدیسم خواهد بود. در سراسر کشور، عزاداران برای افشای کردار یزیدی به میدان خواهند آمد و شرکت چشم گیری در پیاده روی اربعین خواهد داشت.

سخنرانان تاکید کردند: عزاداری سالار شهیدان، جنبه قوت و قدرت شیعیان است که یزیدیان در هر عصری از آن خوف دارند. ۹ صفر ۲۰۰۹ یک روز دردناک و غم انگیز در تاریخ دیره غازی خان بود، روزی که دشمنان بشریت و امام حسین علیه السلام، بمب گذاری انتحاری را در اربعین حسینی انجام دادند که در آن ۲۶ نفر به شهادت رسیدند./۹۸۸/

ارسال نظرات