۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۹۰۲۰۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مبانی دفاع مقدس به شیوه های هنرمندانه برای نسل جدید تبیین شود

مبانی دفاع مقدس به شیوه های هنرمندانه برای نسل جدید تبیین شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی دوران دفاع مقدس را از مقاطع مهم انقلاب خواند و گفت: باید آن دوران با استفاده از روش های هنرمندانه برای نسل امروز بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدامدرضا شاهرخی، در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان با اشاره به اینکه امام راحل در دوران جنگ تحمیلی پیروزی و نصرت الهی را وعده می‌داد، گفت: با جانفشانی رزمندگان و حضور مردم از طبقات مختلف سبب شکست دشمن شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان نقش آفرینی امام راحل(ره) و رزمندگان پیروزی دوران دفاع مقدس را  ستودنی و بی‌نظیر خواند و افزود: هشت سال دفاع مقدس از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با خدای خویش معامله کردند و در این جنگ نابرابر عزت کشور حفظ شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در مقابل جانفشانی رزمندگان خداوند بهشت را به آنان وعده داد که سند این معامله انجیل، تورات و قرآن است، گفت: دشمن که در پی نابودی انقلاب بود، در برابر این پیروزی سر تعظیم فرود آورد.

وی با اشاره به ایستادگی جوانان در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرد: آنانی که جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند بدانند جوانان وطن احساس حقارت را بر دل آنان نشاندند و جوانان آن دوران الگوی نسل امروز هستند.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه باید این زیبایی های پیروزی دفاع مقدس را به نسل‌های آینده بازگو کرد تا ماندگار شود، گفت: در سایه تجزیه و تحلیل باید به شیوه‌های هنرمندانه معارف دوران دفاع مقدس را برای نسل نو تبیین کنیم.

مقابله با فساد راه پیشرفت کشور است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تلاش برای پیشرفت کشور و مقابله با فساد تأکید کرد و اظهار داشت: تمام قوانینی را که به فساد دامن می‌زنند باید کنار زده شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات