۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۹۰۲۴۶
حجت الاسلام میرتاج الدینی با تقدیر از عملکرد مثبت ۴۰ روزه دولت:

هیچ کدام از وعده های آقای روحانی عملی نشد

هیچ کدام از وعده های آقای روحانی عملی نشد
حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: آقای روحانی وعده و قول داده بود که جامعه‌ای بدون کرونا و تحریم را تحویل خواهد داد، اما هیچ کدام از وعده‌های وی تحقق پیدا نکرد.

حجت الاسلام سید محمد میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به افزایش موج واردات واکسن کرونا به کشور در دولت سیزدهم، گفت: آیت الله رئیسی و هیأت دولت سیزدهم نشان دادند که اگر اراده جدی و برنامه ریزی مناسب وجود داشته باشد، می توان مسائل اصلی کشور را حل کرد.

نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی ابراز داشت: افزایش واردات واکسن کرونا و تسریع در واکسیناسیون عمومی یکی از ضرورت های اصلی و مهم جامعه بوده که امروز شاهد موفقیت دولت سیزدهم در این امور هستیم و این عمل دولت قابل تقدیر و قدردانی است.

وی واردات واکسن کرونا را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم توصیف کرد و افزود: دولت سیزدهم نشان داد که دولتمردان در هر مسأله ای که با برنامه ریزی و جدیت و قاطعیت وارد میدان عمل شدند، خواهند توانست قدم های مثبتی در زمینه حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم بردارند.

حجت الاسلام میر تاج الدینی با بیان اینکه باید دولت روحانی پاسخگوی عملکرد خود در مسأله عدم واردات واکسن کرونا به کشور باشد، گفت: همگان انتظار داشتند که افزایش واردات واکسن و تسریع واکسیناسیون عمومی در دولت گذشته اتفاق می افتاد، زیرا که این امر با جان و سلامت مردم جامعه مربوط است.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی ابراز داشت: آقای روحانی وعده و قول داده بود که جامعه ای بدون کرونا و تحریم را تحویل خواهد داد، اما هیچ کدام از وعده های وی تحقق پیدا نکرد.

خبرنگار: محمدحسین چاوشی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
این روزها رئیس‌ جمهور سابق چه کار می‌کند؟
1
0