۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۹۰۲۶۵
نماینده ولی فقیه در همدان:

استقلال، عزت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم

استقلال، عزت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم
همدان ـ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی گفت: استقلال، عزت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران سال دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، مراسم تجلیل از 25 هزار از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان امروز در با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی و به صورت ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در این آیین تقدیر از جانفشانی شهدا و ایثارگران و آزادگان و رزمندگان را وظیفه همگانی دانست و عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم و تجلیل از رشادت و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: پایمردی و مجاهدت ملت ایران و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس دشمنان را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: فراموش نکنیم استقلال، عزت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان نیز استمرار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و عنوان کرد: مراسم تجلیل از ایثارگران در حقیقت مراسم شکرگزاری از خدا برای پوشیدن لباس رزمندگی است و مدیران نیز باید شکرگزار باشند که جماعتی به نام پیشکسوت را پشتوانه خود دارند.

سردار «مهدی ظفری»، بی‌اعتنایی رزمندگان به امیال دنیوی را از دیگر ویژگی‌های شاخص برشمرد و افزود: روحیه شهادت طلبی در همه رزمندگان وجود داشت.

وی با بیان اینکه ما با وجود اختلاف سلیقه ها به دنبال تشکیل حکومت و تمدن اسلامی هستیم ابراز امیدواری کرد که بتوانیم قدرشناس این فداکاران بی ادعا و زمینه ساز تشکیل حکومت جهانی باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» است که این شعار در تمام برنامه‌ها به عنوان شعار اصلی و اساسی خواهد بود./1400/د101/

ارسال نظرات