۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۹۰۲۶۸

بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس مرکز خدمات حوزه های علمیه طی بیانیه این هفته را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه طی بیانیه این هفته را گرامی داشت.

متن این بیانیه به این شرح است: 

باسمه‌تعالی


«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» (حج/۳۹)


تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی که با ایثار و روحیه انقلابی امت وفادار و بصیر برهبری الهی امامین انقلاب اسلامی شکل گرفته است زمینه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی را فراهم نموده است. از جمله آن افتخارات هشت سال دفاع مقدس است که درس عزت و پایداری در مقابل مستکبران را به آزادی خواهان جهان آموخت و گنجینه‌ای ارزشمند برای ملت ایران شد.

شهدا و ایثارگران این دوران با سبک زندگی الهی خود الگویی برای مردان و زنان بالأخص جوانان انقلابی ساختند و راه مبارزه با متجاوزان و دشمنان این مرز و بوم را آموختند و با ولایت مداری نشان دادند پیروزی بر دشمن در سایه همراهی با ولایت می‌باشد.

به توفیق الهی، حوزویان مکرم در کنار سایر اقشار مردم با حضور فعال در عرصه‌های مختلف توانستند با تقدیم بیش از چهار هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده رسالت خود را به خوبی ایفا نمایند و به تعبیر بلند حضرت امام خمینی (ره): «سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را با دم شهادت و مرکب خون نوشته‌اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتشان، گوهر شبچراغ ساخته‌اند.»

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با عرض ادب و احترام به روح بلند شهدا و امام شهدا و سپاس از همه جانبازان و رزمندگان پر افتخار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از همه حوزویان مکرم می‌خواهد تا با پایبندی بر فرهنگ دفاع مقدس و راه مقدس شهدای عزیزمان تأکید ورزند.

دوام عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «دامت برکاته» را از خداوند متعال مسئلت داریم.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات