۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۹۰۳۸۱
حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری در گفت‌وگو با رسا:

مواضع رییس جمهور در سازمان ملل، سیاست های آمریکا را به چالش کشید

مواضع رییس جمهور در سازمان ملل، سیاست های آمریکا را به چالش کشید
نماینده خبرگان با بیان اینکه مواضع رییس جمهور در سازمان ملل سیاستهای آمریکا را به چالش کشید گفت: ایران از موضع اقتدار و دست بالا با جهان مذاکره خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین و بازتاب های سخنان آیت الله رئیسی در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد پرداخت و گفت: سخنان رییس جمهور در نشست سالانه سازمان ملل متحد معقول و منطقی بود و از روی عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران بیان شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری بیان کرد: آیت الله رئیسی در میان سران کشورهای جهان که تصویر ایشان را مشاهده می کردند، سیاست های خصمانه آمریکا در جهان را به چالش کشید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رییس جمهور سیاست های آمریکا در قبال ایران را غیر انسانی قلمداد کرد و ابراز داشت که این گونه سیاست ها راه به جایی نخواهد برد و از آنها خواست با روش دیگری با دنیا تعامل کنند.

وی با بیان اینکه مواضع آیت الله رئیسی در سازمان ملل پیام عزت و غرور برای دوستان نظام اسلامی ایران و ملت ما به همراه داشت، افزود: سخنان رییس جمهور این پیام روشن را برای دشمنان ما دارد که دیگر ایران از موضع اقتدار و دست بالا با جهانیان مذاکره خواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رییس جمهور بیان کرد که درصدد گسترش و افزایش روابط با کشورهای همسایه هستیم، گفت: این مواضع رییس جمهور و عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای نشان می دهد که ایران برای ارتباط همه جانبه با کشورهای همسایه احترام ویژه ای قائل می باشد و خواهان همکاری در زمینه های تجاری، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای دوست و همسایه است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدر در منطقه و جهان محسوب می شود، ابراز داشت: در دولت سیزدهم، سیاست ها و مواضع نظام اسلامی ایران در سازمان ملل، نهادهای بین المللی و مذاکرات در جهت افزایش اقتدار و عزت کشور خواهد بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
با درود و سلام بر محبوبینم در وب سایت وزین رسانیوز و آرزوی توفیقات هر چه بیترشان ، اجازه میخواهم که عرض کنم این بنده ی حقیر به دو برزگمرد بزرگوار حضرات آقایان محسن مجتهد شبستری و جواد شبستری دامت برکاتهما و به آذر بایجان قهرمان عاشقم ، آذربایجان دیمه ، دی شیرلره بیشه __عشق و شرف و دینه ، عزّتلی بیوک ریشه __اما در مورد آمریکا عرض می کنم که : از آمریکا نمانده غیر یک نام __کنون وق وق کند بالای یک بام __ بدین عوعو که وی انداخته بر راه __نمی یابد دگر فردی را چون شاه __گرفتیم ختم او را وسپردیم __بخاکش ، گرچه آبرویش ببردیم __
0
1