۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۹۰۴۵۰
نماینده، ولی فقیه در سمنان:

اهم وظایف امروز رسیدگی به مشکلات مردم است

اهم وظایف امروز رسیدگی به مشکلات مردم است
سمنان - نماینده، ولی فقیه در سمنان گفت: بی تردید امروز مهم‌ترین وظیفه اینجانب و همه مسئولان، رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشستی با مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان و امام جمعه دامغان و اعضای شورای مجمع علمای شهرستان دامغان که به میزبانی دفترامام جمعه سمنان و نماینده، ولی فقیه در این استان برگزارشد، اظهارداشت: بی تردید امروز ما مهم‌ترین وظیفه خود را رسیدگی به امور و مشکلات مردم می‌دانیم و کمترین کاری که از دست ما برمی آید شنیدن خواست مردم و انتقال و مطالبه آن از مسئولان امر است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه عملکرد علما و روحانیان در قول و عمل مورد توجه و دقت نظر مردم است و باید الگویی نیکو برگرفته از سیره اهل بیت(ع) باشد، خاطرنشان کرد: تهذیب و خودسازی را باید از خود شروع کنیم و اولویت حرکت خود را خدمت به مردم و حل مشکلات آنان قراردهیم، مبنای عدالت اجتماعی نیز همین مهم است.

وی باردیگر با تأکید بر اینکه بی تردید امروز مهم‌ترین وظیفه اینجانب و همه مسئولان، رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم است، اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین رستمیان مدیر حوزه‌های علمیه استان و امام جمعه جدید دامغان با توجه به چندین سال فعالیت ایشان در مرکز استان، الگوی عملی و نمونه روشن رفتار متواضعانه و خدمت به مردم و زبانزد در این زمینه هستند.

نماینده، ولی فقیه در سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه انتخاب استاندارد جدید این استان، گفت: افراد بسیار زیادی به عنوان کاندیدای استانداری مطرح می‌شوند، البته اگر استاندار از بین نیرو‌های انقلابی و توانمند بومی استان انتخاب شود بهتر است، اما فراتر از آن اصل شایسته گزینی مدنظر ما است، امیدوارم اتفاق نظر لازم بین نمایندگان مردم استان در مجلس و البته ائمه جمعه حاصل شود و اگر نیروی شایسته و کارآمدی از خارج استان سمنان نیز برای این پست برگزیده شد، معاونین استاندار حتماً از نیرو‌های توانمند بومی استان انتخاب شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: امروز در کشور با شرایط بسیار سخت و دشواری روبرو هستیم و کاستی‌های بسیاری از دولت گذشته بجا مانده است، از این رو امروز هرکه در کشور مسئولیتی همچون استانداری را بپذیرد، کار بسیار دشواری را پذیرفته و باید واقعاً بسیار فداکار و عاشق خدمت به مردم باشد؛ امیدوارم این مسئولیت در استان سمنان به انسانی سپرده شود که افکار او گره گشا و نیت او خدمت به مردم، اسلام و انقلاب باشد. /۹۷۷/پ210/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
با حکم وزیر اقتصاد، «سعید محمد» به دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.
0
0