۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۹۰۴۶۶
آیت الله حسینی بوشهری:

امروز دشمنان در شکل نرم به تقابل با انقلاب اسلامی می پردازند

امروز دشمنان در شکل نرم به تقابل با انقلاب اسلامی می پردازند
آیت الله حسینی بوشهری ضمن تأکید بر پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس گفت: امروز صورت جنگ تغییر یافته و دشمنان ما در شکل نرم به تقابل با انقلاب اسلامی پرداخته اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، ظهر امروز در دیدار سردار محمدصادق موحدی کیا فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه که در جامعه مدرسین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: هر کجا نور هدایت درخشیده است، دشمنان حق به دنبال خاموش نمودن آن بوده اند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در طول تاریخ دیده ایم جبهه حق، سختی ها و مشکلات فراوانی را تحمل کرده است؛ در طول دوران دفاع مقدس تعداد زیادی از عزیزانمان به شهادت رسیدند، اما با قامتی استوار این ملت ماند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: رزمندگان در میدان دفاع مقدس جانفشانی کرده اند؛ آنان کسانی هستید که در عصر غیبت امام معصوم(ع) جهاد کردند و پس از دستور نائب امام عصر (عج) بسیجیان و نظامیان ما سر از پا نشناخته و جانفشانی کرده تا افتخار بیافرینند.

وی از دست نرفتن حتی یک وجب از خاک ایران را یکی از نتایج مهم دفاع مقدس دانست و گفت: این ایثار و رشادت با بهره گیری از حضور علما و بویژه مقام معظم رهبری در میدان دفاع مقدس بود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: کشور ما نیز مانند کشورهای دیگر، درگیر مسائل و رخدادهای طبیعی همچون سیل، زلزله و بیماری هایی مانند کرونا می گردد؛ رزمندگان دفاع مقدس در پشت خاکریزها به جهاد می پرداختند و عاشقان این راه امروز باید در عرصه مواسات و کمک های مؤمنانه پیشگام شوند.

وی با اشاره به مواجهه انقلاب اسلامی ایران با کشورهایی که از فروش واکسن به ملت ایران جلوگیری می کردند، افزود: ما در مقابل این دشمنی ها به تولید داخل روی آوردیم و دشمنان پس از اینکه دیدند ایران اسلامی توان تولید واکسن را دارد آنگاه از تحریم این کالای مهم خودداری کردند و راه خرید از خارج مرزها نیز باز شد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: نیروهای مسلح می باید، همزمان با آمادگی سیستمی و نظامی دارای آمادگی فردی هم باشند؛ این آمادگی شامل داشتن وجدان، صداقت و دلسوزی نسبت به مردم و نظام است.

وی گفت: امروز صورت جنگ تغییر یافته و دشمنان ما در شکل نرم به تقابل با انقلاب اسلامی پرداخته اند.

عضو شورای عالی حوزه اظهار کرد: سپاه عزیز ما باید بداند اگر در دوران دفاع مقدس در مرزهای کشور باید می جنگید، اما امروز دشمن با تهاجم فرهنگی، به داخل خانه های ملت ما آمده است.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر لزوم تعریف دقیق و متناسب با شرایط امروز از جهاد عنوان داشت: در دوران دفاع مقدس هم جهاد اکبر، هم جهاد اصغر و هم ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه را شاهد بودیم.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می بایست در ترویج فرهنگ دفاع مقدس کوشش داشته باشد تا دشمنان را در اجرائی کردن نقشه های شومشان ناامید کند.

ارسال نظرات