۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۹۰۴۷۰

خروجی کارگاه آموزشی، آثار فاخر با محوریت اربعین خواهد بود

خروجی کارگاه آموزشی، آثار فاخر با محوریت اربعین خواهد بود
کارگاه آموزشی دو روزه گرافیک ویژه خواهران و برادران طلاب در سالن همایش های غدیر و کارگاه یک روزه تولید عکس نوشته با موبایل ویژه خواهران طلاب درمسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام جواد رحیمی رئیس اداره تولید و تأمین برنامه و محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری کارگاه گرافیک سوگواره ملت امام حسین (ع) گفت: این کارگاه گرافیکی در حاشیه سوگواره ملت امام حسین برگزار می شود، براساس جلساتی که با داوران برگزار کرده ایم، مقرر گردید برای ارتقاء سطح توانمندی طلاب و تولید یک محصول با کیفیت و حرفه ای کارگاه آموزشی گرافیکی برگزار کرده تا دوستان با سطح حرفه ای تولید یک کار هنری آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: دوره آموزشی صرفاً آموزش و تمرین مختصر است اما کارگاه مستمراً استاد برسرکار بوده و توضیحات لازم را به کارآموزان ارائه می دهد تا نتیجه و محصول پایانی یک اثر ممتاز و شاخص باشد.

حجت السلام رحیمی با بیان اینکه در کارگاه ها معمولاً خروجی کار وجود دارد و کسانی که شرکت می کنند حداقل یک خروجی عملکرد دارند و این کارگاه برای خروجی مشخص در یک کار حرفه ای است، اذعان کرد: این کارگاه دو روزه از صبح تا بعدظهر با دو زبان فارسی و عربی و با مشارکت شبکه الاهواز برگزار می شود و برای شرکت کنندگان یک بسته هدیه گرافیکی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تولید و تأمین برنامه و محتوای فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به  برگزاری کارگاه قبل از اربعین اظهار داشت: هدف از برگزار ی کارگاه قبل از ایام اربعین این بود که بتوانیم آثار فاخر و قابل ارائه در فضای مجازی تولید کنیم، قطعاً خروجی فعالیت های این دوستان پس از ارزیابی توسط اساتید در شبکه های مجازی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی دو روزه گرافیک ویژه خواهران و برادران طلبه در سالن همایش های غدیر و کارگاه یک روزه تولید عکس نوشته با موبایل ویژه خواهران طلاب در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
شبِ زیارتیِ اربابِ تشنه‌گانِ عالم...

صَلَّی اللّهُ عَلَیْکَ یَا اَبَاعَبْدِاللهِ
صَلَّی اللّهُ عَلَیْکَ یَا اَبَاعَبْدِاللهِ
صَلَّی اللّهُ عَلَیْکَ یَا اَبَاعَبْدِاللهِ

از ما که سیاهیم، مگردان نظرِ خویش...
0
0