۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۹۰۵۸۲
مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد:

طلاب قدر فرصت های تحصیلی را بدانند

طلاب قدر فرصت های تحصیلی را بدانند
لرستان - رازجو بر ضرورت تلاش و پشتکار طلاب برای موفقیت در عرصه طلبگی تأکید کرد و گفت: بهره مندی از فرصت های تحصیلی که در اختیار طلاب است لازمه رسیدن به اهداف طلبگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهین رازجو، صبح امروز در جلسه توجیهی طلاب جدید الورود مدرسه علمیه محدثه بروجرد، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: طلاب با انتخاب مسیر طلبگی باید برای رسیدن به اهداف و موفقیت در این مسیر همت والایی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه محدثه بروجرد با تأکید بر توجه به رشد اخلاقی طلاب افزود: طلاب باید به این مهم توجه داشته باشند که علم بدون اخلاق نتیجه بخش نخواهد بود، رشد اخلاقی طلبه در کنار رشد علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به زی طلبگی و لزوم توجه طلاب به شأن و جایگاه طلبگی در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: طلاب از هر جهت باید الگوی عملی برای دیگر جوانان جامعه باشند.

رازجو به خروجی حوزه در عرصه تبلیغ و رسالت طلاب در هدایت دینی جامعه اشاره کرد و گفت: طلاب باید به رسالت تبلیغی خویش توجه داشته باشند و برای موفقیت در این عرصه در کسب علوم و معارف دینی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: طلاب باید قدر فرصت هایی که در اختیار دارند را بدانند و با تلاش و پشتکار برای گذر از فراز و نشیب های مسیر طلبگی گام بردارند.

گفتنی است، در پایان طلاب جدیدالورود از اتاق شهدا بازدید کردند، در این بازدید خانم رازجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیده پریسا زندی، از طلاب مدرسه علمیه محدثه بروجرد که در حادثه آتش سوزی در مسجد ارگ تهران به فیض شهادت نائل آمدند به لزوم الگو پذیری از شهدای والا مقام تأکید کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات