۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۹۰۶۶۴
امام جمعه سرپل‌ذهاب تأکید کرد؛

ضرورت گردآوری خاطرات و حقایق دفاع مقدس

ضرورت گردآوری خاطرات و حقایق دفاع مقدس
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: بسیح ثابت کرده است که رسالت او تنها حضور در عرصه های نظامی نیست و در حوزه های عمرانی و سازندگی حضوری کاملا جهادی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسبت امروز در دیدار جمعی از فرماندهان، بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ثمرات بسیاری همانند قدرتمند شدن اسلام، بالا رفتن قدرت اعتماد به نفس، خودباوری و ... برای انقلاب نوپای ما داشت.

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه افزود: از سوی دیگر دوران دفاع مقدس را می توان برشی از تاریخ این انقلاب عنوان کرد که سراسر افتخار و حماسه است. در این دوران ایران اسلامی به تنهایی و با دستان خالی در مقابل دنیای استکبار ایستاد و حقانیت خود را به اثبات رساند.

وی عنوان داشت: رزمندگان اسلام خوب به یاد دارند که در دوران هشت ساله دفاع مقدس به کرار امدادهای غیبی در جبهه های حق علیه باطل رزمندگان را در کسب پیروزی حمایت کرد که باید این امدادهای غیبی را معلول ایمان، توکل و توسل به خداوند متعال دانست.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به ضرورت گردآوری خاطرات و حقایق دفاع مقدس افزود: در زمان دفاع مقدس رزمندگان اسلام با دستان خالی در قالب نیروهای سپاهی، بسیجی، ارتشی و ... در مقابل دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتند ولی این سلاح ایمان و اراده بود که توانست بر دشمن غلبه کند.

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: بسیح ثابت کرده است که وظیفه و رسالت او تنها حضور در عرصه های نظامی نبوده و نیست و در حوزه های عمرانی و سازندگی حضوری کاملا جهادی دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه باید الگوی جوان ایرانی شهدایی همانند شهید فهمیده، شهید حججی و... باشد، تاکید کرد: باید هوشیار باشیم دشمنان برای نسل های امروزی ما الگو نسازند، در حقله های صالحین، پایگاه های بسیج نسبت به بازگوکردن دستاوردهای انقلاب و فتح الفتوح شهدای اسلام بی تفاوت نباشیم تا به دست فراموشی سپرده نگردد./1400/پ210/

ارسال نظرات