۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۹۰۶۸۰
با صدور پیامی؛

آیت الله مظاهری درگذشت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت

آیت الله مظاهری درگذشت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت
اصفهان - حضرت آیت الله مظاهری، مرحوم آیت الله حسن زاده آملی را از مفاخر دوران و صاحب خدمات فراموش ناشدنی توصیف کرد و درگذشت این عالم فقید را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان با صدور پیامی درگذشت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله مظاهری بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

ضایعۀ رحلت حکیم متألّه و عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حسن حسن‌زاده آملی«قدّس‌سرّه» موجب تأسّف و تأثّر گردید.

این شخصیّت پارسا و فرزانه، یکی از مفاخر دوران و از جمله اساتید عالیقدر حوزۀ علمیّه قم بودند که سالیان متمادی، جمع کثیری از فضلاء و روحانیّون از محضر علمی و معرفتی و فلسفی و عرفانیِ ایشان بهره‌های فراوان گرفته و از این جهت نقش برجستۀ این حکیم وارسته و متخلّق در عرصۀ تعلیم و تربیت و اخلاق و ادب، فراموش‌ناشدنی است. چنانکه تألیفات و تصنیفات پرشمار این عالم ذوفنون نیز از جمله آثار ماندگار در حوزه‌های علمیّه است.

خداوند تعالی روح مطهّر این عالم ربّانی را در جوار رحمت واسعۀ خود، با اولیاء طاهرین و سید و سالار شهیدان«علیهم الصلوة و السّلام» محشور فرماید.

به خاندان مکرّم و فرزندان محترم ایشان و همۀ شاگردان و ارادتمندان این عالم عامل تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند سبحان علوّ درجات ایشان و صبر و اجر بازماندگان گرامی را مسألت می‌کنم./1304/

حسین المظاهری

 4 / مهرماه / 1400

19 / صفرالمظفّر / 1443

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
چه مصیبت بزرگی. خداوند رحمتشون کنه
0
0