۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۹۰۷۶۴

پیکر علامه حسن زاده آملی به روستای ایرا منتقل شد

پیکر علامه حسن زاده آملی به روستای ایرا منتقل شد
مازندران - به دلیل خیل عظیم علاقه مندان، پیکر علامه حسن زاده آملی با هلی کوپتر به روستای ایرا انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به دلیل خیل عظیم سوگواران، پیکر علامه حسن زاده آملی پس از پایان تشییع با هلی کوپتر به روستای ایرا انتقال داده شد.

بر اساس این گزارش، از صبح امروز خیابان‌های منتهی به میدان ۱۷ شهریور آمل مملو از حضور مردم از نقاط مختلف استان مازندران بود به گونه ای که بسیاری از مسیر ها به دلیل حضور گسترده مردم مسدود شد.

این گزارش می افزاید، مردم ولایت مدار و عالم دوست مازندران، آمل و همچنین سایر مناطق کشور با در دست داشتن تمثال مبارک علامه حسن زاده آملی در غم ازدست دادن این عالم جلیل‌القدر اشک ماتم می‌ریزند.

بر اساس این گزارش، شهروندان آملی که سال ها از منابر و خطاب های این شخصیت بی نظیر بهره مند شدند با اشک و ناله های خود از علامه حسن‌زاده به‌عنوان آبروی شهر و برکت الهی برای این شهر و دیار یاد می کنند.

این گزارش می افزاید؛ بر اساس اعلام شورای تامین شهرستان آمل، راه ورودی به روستای ایرا محل تدفین علامه حسن‌زاده آملی مسدود شده است.

این گزارش می افزاید؛ به دلیل حجم انبوه مردم، پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی با هلی کوپتر به محل تدفین ایشان در روستای ایرا آمل انتقال داده شد./950/پ۲۱۰/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
خوب بود..
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
پس کو گزارش تصویری ومیدانی؟؟
0
0