۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۹۰۸۴۷

با دست پر و رصد منطقه به تبلیغ می رویم

با دست پر و رصد منطقه به تبلیغ می رویم
موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س) به مناسبت اربعین و دهه پایانی ماه صفر مبلغین خود را به مناطق تبلیغی اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س) به مناسبت دهه آخر صفر مبلغان آموزش دیده و تخصصی خود را عازم شهرهای میناب، گلپایگان، آق قلا و مناطقی از قم کرد.

این موسسه تبلیغی به دلیل مهیا نبودن سفر پیاده روی اربعین حسینی برای عموم مردم ایران، در یک حرکت قابل تقدیر به جهت فراهم شدن شور و حال اربعین حسینی در مناطق تبلیغی و بهره بیشتر از فضایل و معنویت این ایام با عظمت، به صورت ویژه مبلغین خود را قبل از اربعین عازم تبلیغ کرده است.

حجت الاسلام حسنی سرگروه تبلیغی میناب در گفتگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به شناسایی نقاط ضعف و قوت فرهنگی و مذهبی منطقه تبلیغی میناب گفت: براساس رصد میدانی در دوره های تبلیغی گذشته و با مشورت متخصصین امور فرهنگی  و دینی در دهه آخر صفر و با توجه به ظرفیت این منطقه در کنار منبر به تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان نیز پرداخته خواهد شد.

با دست پر و رصد منطقه به تبلیغ می رویم/حوزه و روحانیت/

وی ادامه داد: اگر چه بسیاری از مردم از فضیلت پیاده روی در اربعین و زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام از نزدیک باز ماندند اما با برنامه ریزی هایی که قبل از اعزام با تیم تبلیغی موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا صورت گرفته است، شور و حال پیاده روی و زیارت اربعین از راه دور را برای مخاطبین خود به ارمغان خواهیم آورد.

حجت الاسلام حسنی در پایان افزود: این گروه تبلیغی تاپایان ماه صفر در میناب و برخی از روستاهای اطراف این شهر حضور خواهد داشت و در این دوره طرح هایی همچون مهدی یاوران، محله مهدوی، پرده خوانی در فضای باز و مساجد و همچنین کمک های مومنانه محله به محله را در کنار برنامه های منبر و روضۀ اختصاصی دهه آخر صفر خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
خاک پاییم داداش
0
0