۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۰۸۹۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مراسم بزرگداشت ارتحال علامه حسن زاده آملی در کرمانشاه برگزار می شود

مراسم بزرگداشت ارتحال علامه حسن زاده آملی در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ سروری گفت: به مناسبت ارتحال علامه حسن زاده آملی و نیز اولین سالگرد ارتحال شاگرد آن فقید؛ مرحوم آیت الله حسن ممدوحی مراسم بزرگداشتی در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و نیز تسلیت درگذشت عالم ربانی؛ مرحوم علامه حسن زاده آملی اظهار داشت: به مناسبت ارتحال جانگداز علامه حسن زاده آملی رحمت الله علیه و همچنین اولین سالگرد ارتحال شاگرد آن فقید؛ مرحوم آیت الله حسن ممدوحی  «ره»، مراسم بزرگداشتی در کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: این مراسم بزرگداشت درگذشت این علامه فقید به همت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، جامعه روحانیت و نیز حوزه های علمیه برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

سروری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این مراسم با حضور مردم مومن و متدین استان کرمانشاه در مسجد حاج شهباز خان این شهر برگزار می گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: این مراسم فردا پنجشنبه هشتم مهرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می گردد.

به گفته سروری سخنران این مراسم بزرگداشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا؛ استاد حوزه و دانشگاه از استان قم می باشد./1400/ پ۲۱۰/

ارسال نظرات